[OT] Pappaskämt, ordvitsar

technical.PNG

Fjällbacka - Ryggfena? ...Nä, den funkar inte, va!
Politikerdagarna i Järva ska vara en motsvarighet till Almedalsveckan, vilket betyder att gotlänningar från hela landet åker till Järva.

Her Diary:

Tonight, I thought my husband was acting weird. We had made plans to meet at a nice restaurant for dinner. I was shopping with my friends all day long, so I thought he was upset at the fact that I was a bit late, but he made no comment on it. Conversation wasn't flowing, so I suggested that we go somewhere quiet so we could talk. He agreed, but he didn't say much. I asked him what was wrong; He said, 'Nothing.' I asked him if it was my fault that he was upset. He said he wasn't upset, that it had nothing to do with me, and not to worry about it. On the way home, I told him that I loved him. He smiled slightly, and kept driving. I can't explain his behavior I don't know why he didn't say, 'I love you, too.' When we got home, I felt as if I had lost him completely, as if he wanted nothing to do with me anymore. He just sat there quietly, and watched TV. He continued to seem distant and absent. Finally, with silence all around us, I decided to go to bed. About 15 minutes later, he came to bed. But I still felt that he was distracted, and his thoughts were somewhere else. He fell asleep - I cried. I don't know what to do. I'm almost sure that his thoughts are with someone else. My life is a disaster.

His Diary:

Bicycle won’t work…can't figure out why.

Nja, jo, men av någon anledning, antivirusprogram, antiannonsprogram eller nåt, kunde jag inte se min post, så jag trodde den ätits upp av inflationen. En annan rubrik jag gärna vrider och vänder på är: "Skjuts mellan Stockholm och Halvvättern." ...Farligt att vara cyklist i Stockholmstrakten?
Är oftast hund - Kattolik

Nja, jo, men av någon anledning, antivirusprogram, antiannonsprogram eller nåt, kunde jag inte se min post, så jag trodde den ätits upp av inflationen. En annan rubrik jag gärna vrider och vänder på är: "Skjuts mellan Stockholm och Halvvättern." ...Farligt att vara cyklist i Stockholmstrakten?
Är oftast hund - Kattolik
Och låt oss inte glömma alla de stackarna, döda och begravda, helt öppet erkända att de ”sköts av kyrkogårdsförvaltningen”.

Finns det inte någon formel för att beskriva formen?

Det borde nog finnas ett formverk som kan samla och redovisa formkurvor.
Och så får rapporteringen ske via ett formulär så att det blir formellt rätt.
Här verkar finnas utrymme för en riktig problemformulering, kanske t o m
dags för en lite mer formaliserad utredning?

Kan vara så att du kollar på "nya inlägg". Då syns inte tråden du svarat i eftersom du nyss sett den. Gå in vanliga forumvägen istället.

cow igång igen, gissar att det inspirerats att marabou sitter på bänken pga ägarens bisnis i ryssland?

den ägaren har förresten redan förut bytt namn, vet inte om imageförbättring stod på agendan den gången
4A58DD25-3B59-447B-A18B-7335225B4A4F.jpeg
?

Tillbaka
Topp