Svedala
Aktiv medlem
[OT] Pappaskämt, ordvitsar
Farliga fisketävlingar!Dragigt - Bra fiskeväder?
Man får spö - även om man vinner!
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Farliga fisketävlingar!Dragigt - Bra fiskeväder?
Hade den på t-shirt på 80-talet fast med fransk text
Om vi blandar teknik med förra ämnet om fiske, kanske vi ska prata om metafysik...?
Nu är du allt ute och fiskar efter likes! ?Om vi blandar teknik med förra ämnet om fiske, kanske vi ska prata om metafysik...?
Trollar du eller?Om vi blandar teknik med förra ämnet om fiske, kanske vi ska prata om metafysik...?
Alltid fastnar någon på kroken ;-)Nu är du allt ute och fiskar efter likes! ?️
Nu var någon litet klyftig.Det är felstavat. Ser ut som apelsiner.
Jag hör dåligt, sau du arabien?I Arabien behandlas människor saudistiskt.
Tror jag också, och hade inte kunnat formulera det bättre.Nu har jag nog nått toppen på formkurvan.
Tror jag också, och hade inte kunnat formulera det bättre.
Trött? ? https://happyride.se/forum/threads/ot-pappaskaemt-ordvitsar.3683857/post-4323108Jag läser att vevarmen ramlade av. Dags för ny protes mån tro.
Nja, jo, men av någon anledning, antivirusprogram, antiannonsprogram eller nåt, kunde jag inte se min post, så jag trodde den ätits upp av inflationen. En annan rubrik jag gärna vrider och vänder på är: "Skjuts mellan Stockholm och Halvvättern." ...Farligt att vara cyklist i Stockholmstrakten?
Och låt oss inte glömma alla de stackarna, döda och begravda, helt öppet erkända att de ”sköts av kyrkogårdsförvaltningen”.Nja, jo, men av någon anledning, antivirusprogram, antiannonsprogram eller nåt, kunde jag inte se min post, så jag trodde den ätits upp av inflationen. En annan rubrik jag gärna vrider och vänder på är: "Skjuts mellan Stockholm och Halvvättern." ...Farligt att vara cyklist i Stockholmstrakten?
Är oftast hund - Kattolik
Man ska inte kasta Sten i glashus.Gott förhållningssätt för cyklister i skogen - Stig åt sidan