Rassemouse
Aktiv medlem
[OT] Pappaskämt, ordvitsar
Nu fattade jag den!Rolig, men skulle nog stavats med litet b...
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Nu fattade jag den!Rolig, men skulle nog stavats med litet b...
Är han/hon medlem i en paradorkester?Intill utannonseras ett jobb i Vallåsen Bike Park som "ledunderhållare". Naturligtvis tipsade jag en ortoped jag känner.
Min fru: ”ahh, gud vad dåligt”. Så helt rätt nivå på det skämtet.
Det är lika illa som när jag hade en havsörn och en spillkråka vid fågelbordet. Fick städa i dagar.Månsan har varit dålig att hålla kattmaten på tallriken på sistone, så jag har börjat kalla henne havskatt.
"Ingen Ford på min gård"Provkör Ford, det gjorde jag! En dekal som satt på allehanda bilar på 70-80-talet. Allehanda bilar utom Ford såklart. Klassiskt självmål.
Också en klassiker. Men fanns den som dekal kom den nog inte från Ford."Ingen Ford på min gård"
Rent generellt kan man undra var alla "bumper stickers" tog vägen. Finns de kvar utanför tullarna?Också en klassiker. Men fanns den som dekal kom den nog inte från Ford.
Rent generellt kan man undra var alla "bumper stickers" tog vägen. Finns de kvar utanför tullarna?
Skratta inte Svensson. Din dotter ligger i baksätet. Typ såna?Rent generellt kan man undra var alla "bumper stickers" tog vägen. Finns de kvar utanför tullarna?
De har blivit väggtexterRent generellt kan man undra var alla "bumper stickers" tog vägen. Finns de kvar utanför tullarna?
Rent generellt kan man undra var alla "bumper stickers" tog vägen. Finns de kvar utanför tullarna?
Överviktig på musfoder, en bragd.Från tidningen Träning & hälsa:
När forskare transplanterar tarmbakterier
från överviktiga människor till bakteriefria
smala möss blir de plötsligt tjocka, trots att
de äter samma foder.
Ja, och vem är det som plötsligt blir tjock!Överviktig på musfoder, en bragd.
Hellre pissa i stuprännan, än stupa i pissrännan.Rent generellt kan man undra var alla "bumper stickers" tog vägen. Finns de kvar utanför tullarna?