[OT] Pappaskämt, ordvitsar
Får samma när jag klickar på dagenslucka... Men det är ju inte 1a dec ännu ??
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Får samma när jag klickar på dagenslucka... Men det är ju inte 1a dec ännu ??
El Rey de Rock!?Vad heter elvisp i Mexico?
El visp…
Denna borde få något hedersomnämnande för högkvalitativ pappahumor i samklang med årstid och aktuella forumtrådar.- Vet du vad en vintercyklande judisk pojke får i 13-årspresent?
- Bar mitts, va?
Fin kabel från min fabrik som ligger där... ?Sitter med dokumentation gällande nätstationer (transformator) just nu och kom till denna:
Visa bilaga 526552
Undrar om de kör med likspänning.
Av princip hävdar jag att det är fake news.Vem startade första världskriget?
Skotten i Sarajevo!
Fake news!? Pangnyhet skulle jag kalla det!Av princip hävdar jag att det är fake news.
Av Princip sköts det fram till kriget. ;pFake news!? Pangnyhet skulle jag kalla det!
Vilket är det mest judiska cykeltillbehöret?
Bar Mitts va?!
Aj då.. ledsen för det. Trodde jag kom på något kul när jag inte kunde somna igår :-([OT] Pappaskämt, ordvitsar
Inget klientfel i den där stacktracen direkt. Jag vidhåller: ? Får samma när jag klickar på dagenslucka... Men det är ju inte 1a dec ännu ??happyride.se
Det gjorde du! Fler som tänker som du och det kan du inte rå för!Aj då.. ledsen för det. Trodde jag kom på något kul när jag inte kunde somna igår :-(
Genmodifierat vetemjöl är väl en grönsak? ?
För några år sedan var det väl något kontrollorgan i US and A som fastslog att de inte behövde servera grönsaker i skolan de dagar de hade pizza på menyn, just med motiveringen att den innehöll tomat och grönsaksbehovet därmed var uppfyllt.Äh, alla pizzorna har säkert någon gnutta tomat i sig. Resten är "tillsatser och andra konstigheter".