Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jag tror att han i så fall får jobba på de obestämda artiklarna i det spanska språket. Då både Cervello och Vélo är maskulinum borde väl även Cervélo vara det!? Eller är det någon omvändning mot det där med att substantiv med grekiskt ursprung som slutar på a ändå blir maskulina på spanska, typ "ord som är en sammanslagning av maskulina ord på två andra romanska språk blir feminina"?Vad säger Nathan Van Hooydonck när han ska köpa en ny cykel i Spanien?
- ¡Una grande Cervelo por favor!
Tror du hon sammarbetar mycket med denna mexikanska politiker?Perfekt namn..
Jag skäms över att jag glömde accenten, men som varje god svensk turist bör se ska frasen likna "una grande cerveza por favor", varför jag tvingades vara genusradikal. Själv var jag mest nöjd över att jag letade fram en av de längsta cyklisterna i stallet för att det skulle passa med "grande".Jag tror att han i så fall får jobba på de obestämda artiklarna i det spanska språket. Då både Cervello och Vélo är maskulinum borde väl även Cervélo vara det!? Eller är det någon omvändning mot det där med att substantiv med grekiskt ursprung som slutar på a ändå blir maskulina på spanska, typ "ord som är en sammanslagning av maskulina ord på två andra romanska språk blir feminina"?![]()
"WWII M1 Abrams tank" ... jag rasar
Jag som suttit och undrat vad man får om man mixar Benny Hill, Status Quo och The Plank. Nu vet jag."It's just not cricket"
Tror papegojan hakat upp sig ... https://happyride.se/forum/threads/ot-pappaskaemt-ordvitsar.3683857/post-4115927På samma tema:
What is orange and sounds like a parrot?
A carrot!
Ah, visste att jag läst den nånstans. ?Tror papegojan hakat upp sig ... https://happyride.se/forum/threads/ot-pappaskaemt-ordvitsar.3683857/post-4115927
Puck Futin?
Tjusigt! ?
Tack för tipset, beställde 3 par.Mina nya cykelstrumpor ( 100% av priset går till Ukraina ) :
![]()
Skarpetki Kolarskie Luxa | Sklep - Stylowe Wzory, Polska Produkcja
Skarpety rowerowe Luxa wyprodukowane dumnie w Polsce. Największy wybór i nowe trendy w modzie kolarskiej. W sklepie online - jednokolorowe i wzorzyste. Użyte materiały zapewniają odpowiednią wentylację stopy i posiadają właściwości szybkoschnące.luxa.cc
Visa bilaga 546114
För att klargöra, kampanjen där 100 procent går till Ukraina är väl över sen 6 mars?Tack för tipset, beställde 3 par.![]()
Eller inte OT ?99,9999999999% fattar och just DIOGENES har problem ?
Eller kanske färgblindhet ?
Var förvarar fiskarna sina pengar?
I flodbanken!
Det man inte minns har inte hänt.
Mera som "When you and your favorite glassgubbe come home drunk af" eller "When you and your favorite blinkande vägkon come home drunk af"
Han kom inte hela vägen. Lite som en ”rutinerad” herre berättade.