Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Prova!Hmm borde man kunna lösa själv med en rulle tejp runt rullen (saboterad), och sen tejpa en lös bit längst ut som hänger ut från hållaren
Hmm borde man kunna lösa själv med en rulle tejp runt rullen (saboterad), och sen tejpa en lös bit längst ut som hänger ut från hållaren
Är det utan inbördes ordning? ?
Dricker ni rött eller vitt? Det återstå rose!
Forskning har visat att "pappaskämt" är stockholmarens benämning på ordvitsar. Detta eftersom ordvitsar inte ingår i stockholmarens självbild; enligt stockholmaren är det bara göteborgaren som ägnar sig åt ordvitsar, s.k. "göteborgshumor". Vid en närmare granskning så framgår det dock tydligt att både s.k. "pappaskämt" och s.k. "göteborgshumor" är ordvitsar.Jag har en seriös fråga: vet någon hur det funkar med pappaskämt?
Hos kvinnor finns många ändringar i hormoner när dom är gravida och föder. Har googlat lite och också hos män ändrar nivåer av några hormoner redan innan barnet är föd (intressant, visste inte om det!). Har dock inte hittat något om humor. Jag tycker att mer forskning behövs!
Forskning har visat att "pappaskämt" är stockholmarens benämning på ordvitsar. Detta eftersom ordvitsar inte ingår i stockholmarens självbild; enligt stockholmaren är det bara göteborgaren som ägnar sig åt ordvitsar, s.k. "göteborgshumor". Vid en närmare granskning så framgår det dock tydligt att både s.k. "pappaskämt" och s.k. "göteborgshumor" är ordvitsar.
Forskningen har dock inte kunnat utröna hur Robban Broberg passar in i stockholmarens självbild.
Vet ni varför bladlössen är så små?
Jo, för de har stannat i växten...
Här har vi en bild på en åland.Var bor de mest alkoholiserade sjöfåglarna?
Öland!
Var bor de mest alkoholiserade sjöfåglarna?
Öland!
Det där är bluff! Jag har varit där och det är vatten i brunnarna där också ?
Klart godkänt pappaskämt med andra ord!När jag drar ordvitsar brukar kvinnornas hormonnivå sjunka, suck! Sakta glider de undan i ett tillstånd som liknar klimakteriet väldigt mycket. ;-)
Ro-ligt!Slickepott - Skyskrapa
- Hur går det för svenska roddlandslaget.
- Det går fint. Det är en fin årgång.
Herrejösses, nu går jag och lägger mig. Orkar inte mer.Vilken fågel är den största Barbie-beundraren?
Storken!
Brujar inte gilla memes, men den där gubben har verkligen perfekt pappaskämtarmin.
Lite bakgrund från András själv https://amp.theguardian.com/lifeand...harold-face-became-meme-turned-it-into-careerBrujar inte gilla memes, men den där gubben har verkligen perfekt pappaskämtarmin.
Hahaha, den var helt i min smak.
Vad är icke-asociala människor? Bsociala?Det är inte så att jag är asocial. Jag tycker bara inte om människor.
Kollektivanslutna?Vad är icke-asociala människor? Bsociala?
Lite som mig .... ?Det är inte så att jag är asocial. Jag tycker bara inte om människor.