Bamsebjörn
Aktiv medlem
[OT] Pappaskämt, ordvitsar
Aghh! Hagel förstås. Trög i värmen. Tack.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
"Hail"
Hellre hagel i håret än i rumpan.
Som vegetarian äter jag inte bacon, men bake-off går bra.Många köper bake-off. Jag kör mest med bacon.
Snyggt! Pi-rog. ?
Apropå ljudhärmande ord. Det var ju svårt att att stava för många som inte hade möjlighet att gå till skolan kring förra sekelskiftet. Ett exempel:När systerdottern jobbade i affär frågade någon efter - ljudhärmande - "bason".
Variant.Måste allt vara på engelska?
Kylskåpskallt smör är ett utbrett problem.
Jo skämten klumpar ihop sig som Kylskåpskallt smör.Värst vad ni brer på!
Men det är ju så lätt att bre på när jag brer gott.Jo skämten klumpar ihop sig som Kylskåpskallt smör.
Problemet är inte elektrikerna i sig själva, det ligger i ledningen.Är elektriker alltid jobbiga eller är det bara en fas de går igenom?
Är elektriker alltid jobbiga eller är det bara en fas de går igenom?
Problemet är inte elektrikerna i sig själva, det ligger i ledningen.
Tror det kan vara både en-, två- och trefas de måste gå igenom innan de är klara.Är elektriker alltid jobbiga eller är det bara en fas de går igenom?
Och det säger du med emfas.Tror det kan vara både en-, två- och trefas de måste gå igenom innan de är klara.
Och det säger du med emfas.
Får kanske akta mig så jag inte åker på en propp?Jordfelsbrytare har jag hört talas om men borde det inte finnas
dåliga-skämt-brytare också?
Jag fasar för åt vilket håll den här tråden drar.
Det behövs mer motstånd så att inte ledningen bryter och låser tråden.
Men ohm det skulle hända är det förståeligt.