Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Har sen länge frågat barnen, utan att få svar, när de ska ha taco-lov i skolan så vi kan äta tacos.Ja det räcker väl med taco hej. Apropå mat då…
Vilken skev brösthårsblus Stockfoto-frugan har
Började precis kolla om Pray på D+. =)
Är det ens nån vits att ställa upp?![]()
SM i ordvitsar går av stapeln på söndag - P1 Morgon
På söndag hålls den första deltävlingen i SM i ordvitsar på Scalateatern i Stockholm. Den är den ena av två deltävlingar, där den andra utspelar sig i ...sverigesradio.se
Nä, hela evenemanget luktar lite skämt...Är det ens nån vits att ställa upp?
Bra sagt
Åsikterna går isär. Ord står mot ordÄr det ens nån vits att ställa upp?
Seriöst?Fredagsmys med förhinder.
Skulle bränna på en ICA Stenugnsbakad pizza, men...:
2. Ta av plasten från den djupfrysta pizzan och lägg den på en plåt.
Haha, där var jag tvungen att slå upp först ordet heddle och sedan en vävstols konstruktion.Ordvrängeri in extremis: Min brorson undrade om hans engelska flickvän skulle kunna uttala en öländsk växt. Så, jag föreslog att översätta växtnamnet istället. Se om ni reder ut det: Heddlebutt.
Oj, det där var något i hästväg!
Jag försökte att få läderarbetarna att inse situationens allvar, men de bara garvade.Roligaste yrket?
Garvare!
Satt och strök kalsonger, och funderade på vad musiker tycker om ostrukna Y.
Och jag förstod aldrig varför Tony Curtis sa "Taxi myxi!" till de assnygga svenska brudarna han omgav sig med i det exklusiva avsnitt av "Snobbar som jobbar" där han och Roger More, ytterst oväntat får man väl ändå säga, gjorde ett blixtbesök i, håll i er nu, Stockholm!Apropå skjuts - jag brukar vara artig, men jag har aldrig riktigt förstått varför man ska säga "taxi mycket" när man är framme i taxin, det känns lite överflödigt.