Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du öppnade ett window of opportunity för oss.
Men snart är det stängt.Du öppnade ett window of opportunity för oss.
Ja nu vädras både det ena och det andra spörsmålet i tråden.Men snart är det stängt.
Nollpunktens placering är väl mest en aritmetisk snarare än fundamental detalj. Så jag är kluven.Ska man vara lite seriös så blir väl "hälften" när det är 30 plusgrader snarare (273+30)/2= -151,5 grader. Det är kallt vill jag lova!
Fast det är kanske oseriöst att vara så seriös?
Ett torrt regnskämt om kvot- och intervallskalor.Pappaskämt och pappaskämt. Men detta kan väl ändå platsa.
Visa bilaga 708511
Ska man vara lite seriös så blir väl "hälften" när det är 30 plusgrader snarare (273+30)/2= -151,5 grader. Det är kallt vill jag lova!
Fast det är kanske oseriöst att vara så seriös?
Det där hände i Falun för en massa år sedan (har för mig i slutet på 90-talet).
ingenting att gå på ? Och ändå gick dom ut med det?....Det där hände i Falun för en massa år sedan (har för mig i slutet på 90-talet).
En yngling hade stulit dörrmattan till polishuset i Falun. Blev väl ingenting av ärendet när stölden skedde.
När sedan polisen knackade dörr (i ett annat ärende) i Falun, så öppnade en yngling dörren och på hallgolvet låg det en entrématta med texten "Välkommen till Polisen" (eller något liknande).
Stod om det i Falu Kuriren när det hände.
den är väl byggd på fyr-tiotalet, va?Långe Jan (Johannes) på Ölands södra udde är en hissnande upplevelse. Trots att den är rund är den fyrsidig!?
Visa bilaga 709906
ja, har man alla fötter kan man ju alltid toasta dom
Jag tänkte svara något fiffigt, men kom inte på något att skiva.
Jag tänkte svara något fiffigt, men kom inte på något att skiva.
Have you saddle down so quickly?
Jästanes vilka skämt!Vilken brödtext som helst hade funkat
Snabbtvätt-programmet med andra ord...