Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Nej, då är den på gobelängen.Imorgon har vi glömt det ska ni se. Den nedramlade tavlan är inte längre på tapeten.
"Trillat ner från väggen"? Den ramlade väl ner!
Eller var den ramlös?
Då kanske det var en raumatisk upplevelse på flera sätt för tavlan.
Bäst att ni lämnar den till en KBR.
En tavla fattades när vi kom hem idag. Efter litet letande såg vi att den trillat ner från väggen och bakom en möbel. Den föll nog med ett ramaskri.
Jag antar att det var en Edvard Munch.En tavla fattades när vi kom hem idag. Efter litet letande såg vi att den trillat ner från väggen och bakom en möbel. Den föll nog med ett ramaskri.
Om jag får säga det själv så är jag nog helt klart Sveriges mest ödmjuka människa.Jag gick en kurs i ödmjukhet, så nu är jag bäst på det med!
Oh, vilken tur, för jag har länge ansett mig vara världens ödmjukaste människa.Om jag får säga det själv så är jag nog helt klart Sveriges mest ödmjuka människa.
Det bryr jag mig inte omKonstig nog funkar motsätta inte (som skämt): jag var sämst i klassen på högmodighetskursen.
Jag med. Jag sa att jag hade fel när det visade sig att jag hade rätt.Alla kan göra fel. Även jag har gjort fel en gång.
Hej Ranelid. Kul att du hittat hit.Min ödmjukhet är den största i sverige.