Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Om Kanadas huvudstad hade varit byggd på åtta kullar så hade det varit upplagt för ett skämt.Vad använder den judiske cyklisten när det är kallt?
Barmitts, va?
oohh, tyskdubbat. Alles klar!
Det är kanske såhär som nya sporter kommer till t.ex schackboxningEtt sorts pappaskämt. Jag skäms i alla fall. I Populär historia var en frågesport om elektroniska prylar. Inte ett rätt tror jag jag hade. När min nästan 90-årige fader svarade på frågorna hade han bara ett fel. "Jag hade väl tur med mina gissningar." Hm!!
Grinig satte jag mig framför en repris på en match i curling-EM, och funderade på om det inte skulle bli ny dimension på curling, om spelarna var barfota.
www.instagram.com
Titeln på körkonserten är faktiskt rätt bra - vad jag förstår (av kollegor som jobbar med omsorg) är ofta musikstycken något av vad som sitter kvar bäst bland personer med sviktande minnesfunktion.Kort föreställning?
Kören 'Sånger vi minns'. Vi sjunger gamla sånger, pratar och äter ihop. Fokus på personer med kognitiv svikt samt anhöriga. ... Kören är ett samarbete med ... kommuns demensteam.
Jo, jag hade en känsla för det, men det blir inte lika roligt då, och jag var inte bekant med dina kollegers diagnos.Titeln på körkonserten är faktiskt rätt bra - vad jag förstår (av kollegor som jobbar med omsorg) är ofta musikstycken något av vad som sitter kvar bäst bland personer med sviktande minnesfunktion.
Däckad?
Där av det äldre namnet: Löparcykel...Vet ni vad man kallar en fattig cyklist?
Löpare….
Kanske börja använda epitetet löparcyklist i framtiden?Där av det äldre namnet: Löparcykel...
Pratar man om trollen - springer de förbi...