Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Vad heter Balkans bästa snickare? Skruvdragan!Vilken fisk är den bästa hantverkaren?
Hammarhajen
Trevligt!Fick denna i julklapp.
Visa bilaga 745236
Som pappaskämtare kan jag inte annat än hålla med. Skrattar åt min egen lustighet varje gång jag håller upp koppen framför ansiktet.
Han kände väl ingen oro?Urmakarlärlingen kuggade på kursen.
Han var nog lite uppskruvad.Han kände väl ingen oro?
Han satt åtminstone tiden ut.Urmakarlärlingen kuggade på kursen.
Ur gängorna?Han satt åtminstone tiden ut.
Ur gängorna?
Det här klockskämtet pendlar mellan urtråkigt och sekundärt. Men länkar man det till annan humor, så kanske det ändå kan skruvas upp så att gökuret får liv i luckan.Pendlingen mellan hem och skola blev för lång.
'Lärlingen tillhörde den fina ätten Bo, trots det såg man honom ofta dragen.Det här klockskämtet pendlar mellan urtråkigt och sekundärt. Men länkar man det till annan humor, så kanske det ändå kan skruvas upp så att gökuret får liv i luckan.
Säg inte det. I Kentucky.Dottern kom precis och frågade varför en abborre och mört inte kan få yngel.
Blir tydligen abbört…..
Vilken dvärgboning saknar väggar, tak och fönster? (i Tolkiens värld).
Bara Dörr
Den här var lite spännande. Har dock kommit på hur det kan hänga ihop. Om lastbilen var en grusbil som tappade ett lass med singel på vägen. Sen kom det bilar och körde på det. Singelolycka med flera bilar.Undrar om de är så fyndiga dock.
Ere speciell filmjölk eller eget recept?Jag använde fotfil efter badet nu, och gick ner två skostorlekar.
Jag är sån filantrop, så!Ere speciell filmjölk eller eget recept?