Pedalisten
Aktiv medlem
[OT] Pappaskämt, ordvitsar
det är ju rent otroligt va otroligt rent det blev
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Tror fasen det var hålen som var godast...Morsan hade bakat runda småkakor med hål i mitten. Jag kunde snabbt konstatera, att de med störst hål i mitten var godast.
Det är inte hålet man är ute efter, det är kanterna...Tror fasen det var hålen som var godast...
Microsofts webbläsare får ta mycket skit, men blev faktiskt förvånad häromdagen över att höra hur många det är som använder Edge. Till exempel är det den mest använda webbläsaren för att ladda ned Chrome.
Google it, with Bing!Microsofts webbläsare får ta mycket skit, men blev faktiskt förvånad häromdagen över att höra hur många det är som använder Edge. Till exempel är det den mest använda webbläsaren för att ladda ned Chrome.
Orspråk va. Det är liksom inte raketkirurgi.Tittade på damhockey. En av kommentatorerna, som jag tror heter Håkan Södergren, menade att
"...matchen balanserar på en skör tråd".
Jag kollade på handboll för ett tagsen då sa ena kommentatorn ”han gör en tandläkarräddning” vad är det för något undra den andra. Man lagar ett hål sa han.Tittade på damhockey. En av kommentatorerna, som jag tror heter Håkan Södergren, menade att
Ojdå, nåväl, ibland är tala silver och att tiga bär till Rom.Tittade på damhockey. En av kommentatorerna, som jag tror heter Håkan Södergren, menade att
Insekterna har de svårt också, med biköldkörteln.I dessa dagar kan man få problem med köldkörteln!
Ja dessa dagar får inte heta heta, utan bör istället kallas kalla.I dessa dagar kan man få problem med köldkörteln!
Varför klarade sig afrikanen dåligt i fängelset?Hatad kriminell: Pergola
Det var inte odontologerna?Dermatologernas quizkväll avgjordes med en utslagsfråga.