Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Det var sting i den korven!Visa bilaga 840522
Blev en viss bi-smak på grillkorven.
Nej, men ett ekologiskt Lysrör?!Räknas lysmask till led-djuren?
Nostalgitripp, är det när man i vuxen ålder försöker röka morot för att återuppleva sin experimentella och desperata tonårstid?Hade väl värmeslag efter cykling igår, och läste fel:
Det stod "här får ni nostalgitripp," men jag läste "här får ni nostalgifritt".
Morötter ska knapras, inte freebaseas. (Referens för nittiotalsnostalgiker.)Nostalgitripp, är det när man i vuxen ålder försöker röka morot för att återuppleva sin experimentella och desperata tonårstid?
HassanMorötter ska knapras, inte freebaseas. (Referens för nittiotalsnostalgiker.)
Trodde att det var Greklands sämsta rallyförare: Oliver Halkidiki- Vilka oliver ska man undvika på vintern?
- Halkidiki.
Halkidikiakis eller Halkidikiopolous.Trodde att det var Greklands sämsta rallyförare: Oliver Halkidiki
Och i Ryssland, Fjodoora.Hemkörningsfirma i Norge, Fjordoora.
Bud med hatt - FeodoraOch i Ryssland, Fjodoora.
Bud från folk som är fula och uthålliga i Spanien - Feodura.Bud med hatt - Feodora
Den argaste hästen va lack.En kompis har startat företag, en ridskola. Första året räknar hon med ca 40% avkastning
Jag tror hon lever på hoppet jagEn kompis har startat företag, en ridskola. Första året räknar hon med ca 40% avkastning
Lite högtravande skämt kan jag tycka.Själv tycker jag skämten börjar skena iväg.
Ja, något i hästväg!Fast man blir ju sporrad att hitta på nya skämt
Går det dåligt kan man köpa in nya hästar som kanske sparkar igång det igen?En kompis har startat företag, en ridskola. Första året räknar hon med ca 40% avkastning