[OT] Paulina - Tyson

Manurhin2

Aktiv medlem
[OT] Paulina - Tyson
Vad tror Happy om detta? Smäller 15/11
Har en youtuber nån chans mot en ex-kung?

Screenshot_20241109_111450_Samsung Internet.jpg

[OT] Paulina - Tyson
Jag har följt detta lite halvhjärtat. Men ffa sett hur Tyson har tränat inför detta.
Jag tror att Paul kan vara snabbare och träffar Tyson mer. När Tyson väl träffar är det kört.

Det är som på ett vinter rando där folk kör med fullt vinterställ och dubb. Så kommer Toni A barbent på sin Klein. Det blir åka av

[OT] Paulina - Tyson
Är det inte enklare att svara i TP-tråden😅
Funkar det isf Zwift är väl egentligen frågan....

Jag testade aldrig men med fokus på strukturerad träning och med premium TP så skulle jag tro det. Många verkade i alla fall nöjda med indievelo som ersättare för för RGT.
Vill man bara trampa en WO så lär det duga.
För samma pris passar TR mig bättre än TP/indie....Men det kanske är nåt att fundera på

[OT] Paulina - Tyson
Mm, forumet blir ju i huvudsak vad användarna gör det till, med lite styrning från moderatorerna så att det håller sig inom vissa ramar.

Har varierat en del under min tid här hur mkt det skrivits om olika former av cykling. Vad gäller downhill gissar jag att antalet utövare i landet är mindre än en del andra kategorier, vilket sannolikt inverkar på hur mkt det skrivs om downhill.

Lvg har absolut ökat under de två decennierna jag varit här. Skulle dock säga att den minskat lite de senaste åren där en del tidigare lvg-typer verkar skiftat till gravel och även bikepacking.

Sen tror jag att det kan påverka en del om det skrivs mkt om ett område och i positiv anda. Min hypotes är i alla fall att @bigmollo mfl fick upp randointresset här på forumet med diverse trådar om lopp och galna äventyr. Då rando är en rätt marginell företeelse i landet krävs förvisso inte alltför många nya ansikten för att det ska märkas i statistiken. Kan förstås vara andra orsaker men antalet deltagare i randolopp ökade under en period då det började skrivas rätt flitigt om rando här.

[OT] Paulina - Tyson
Mm, forumet blir ju i huvudsak vad användarna gör det till, med lite styrning från moderatorerna så att det håller sig inom vissa ramar.

Har varierat en del under min tid här hur mkt det skrivits om olika former av cykling. Vad gäller downhill gissar jag att antalet utövare i landet är mindre än en del andra kategorier, vilket sannolikt inverkar på hur mkt det skrivs om downhill.

Lvg har absolut ökat under de två decennierna jag varit här. Skulle dock säga att den minskat lite de senaste åren där en del tidigare lvg-typer verkar skiftat till gravel och även bikepacking.

Sen tror jag att det kan påverka en del om det skrivs mkt om ett område och i positiv anda. Min hypotes är i alla fall att @bigmollo mfl fick upp randointresset här på forumet med diverse trådar om lopp och galna äventyr. Då rando är en rätt marginell företeelse i landet krävs förvisso inte alltför många nya ansikten för att det ska märkas i statistiken. Kan förstås vara andra orsaker men antalet deltagare i randolopp ökade under en period då det började skrivas rätt flitigt om rando här.
Rando om något är väl beviset på att bidrar man så finns man.
Min upplevelse är att rando är den grenen av cykel som har absolut flest inlägg/ aktiva utövare.

[OT] Paulina - Tyson
Rando i Sverige är ju verkligen nischat. Och av andelen som cyklar det är det ju knappt 1% som postar på happy regelbundet.
Så att det faktiskt finns så mycket om rando här är ju intressant.

Tillbaka
Topp