Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Eller om vi inte romantiserat våld?Ingen koll utöver att världen nog varit en gnutta bättre om MT aldrig fötts.
Jag är varken ett fan av romantiserat våld eller våldtäktsmän.Eller om vi inte romantiserat våld?
Du vet vad jag tror och tycker
Jaja, ungdomar håller väl på PaulinaDu vet vad jag tror och tycker![]()
Age is just a numberTyson är 58, matchen skulle aldrig blivit av från början.
Exactly! Man kan vara omogen trots att man är 50+Age is just a number![]()
Tydligen är det redan integrerat. Hur mycket bättre det blir vet jag inte. TP - RGT funkade så att man la upp pass i tp så dök de upp i RGT och sen synkades resultat tillbaka.. Mer behövs väl inte?Exactly! Man kan vara omogen trots att man är 50+
Är det inte enklare att svara i TP-trådenTydligen är det redan integrerat. Hur mycket bättre det blir vet jag inte. TP - RGT funkade så att man la upp pass i tp så dök de upp i RGT och sen synkades resultat tillbaka.. Mer behövs väl inte?
Är det inte enklare att svara i TP-tråden
Funkar det isf Zwift är väl egentligen frågan....
Vad säger juryn?Antingen är det en bugg eller så börjar jag tappa det
Hur många % på att Paul får behålla öronen?25% chans för tyson enligt bettingfirmorna. Han har allt att vinna.
Jag är uppe i 11000....Och nu har jag 1.799 ignorerade trådar
Sex gjorda inlägg och 11000 ignorerade trådar. Nästan så att man börjar fundera på om du valt fel forum.Jag är uppe i 11000....
Jag är uppe i 11000....
Läge för tresiffrigt? Eller sparar du den till en speciell tråd?Jag har 99 dolda trådar men den det här är inte en ?
Skrivs förmycket om landvägscykling o för lite downhill.Sex gjorda inlägg och 11000 ignorerade trådar. Nästan så att man börjar fundera på om du valt fel forum.![]()
Ja, skriver de downhillintresserade inte ens tvåsiffrigt antal inlägg per fem år lär de nog ha svårt att hävda sig bland lvg-spammarna.Skrivs förmycket om landvägscykling o för lite downhill.
På tal om fel forum?Skrivs förmycket om landvägscykling o för lite downhill.
Rando om något är väl beviset på att bidrar man så finns man.Mm, forumet blir ju i huvudsak vad användarna gör det till, med lite styrning från moderatorerna så att det håller sig inom vissa ramar.
Har varierat en del under min tid här hur mkt det skrivits om olika former av cykling. Vad gäller downhill gissar jag att antalet utövare i landet är mindre än en del andra kategorier, vilket sannolikt inverkar på hur mkt det skrivs om downhill.
Lvg har absolut ökat under de två decennierna jag varit här. Skulle dock säga att den minskat lite de senaste åren där en del tidigare lvg-typer verkar skiftat till gravel och även bikepacking.
Sen tror jag att det kan påverka en del om det skrivs mkt om ett område och i positiv anda. Min hypotes är i alla fall att @bigmollo mfl fick upp randointresset här på forumet med diverse trådar om lopp och galna äventyr. Då rando är en rätt marginell företeelse i landet krävs förvisso inte alltför många nya ansikten för att det ska märkas i statistiken. Kan förstås vara andra orsaker men antalet deltagare i randolopp ökade under en period då det började skrivas rätt flitigt om rando här.