[OT] Pimp my Percy

cactuz

Aktiv medlem
[OT] Pimp my Percy
Jag tänkte att vi skulle sätta ihop ett gäng happyiter och ge Percy en make-over, allt för att allas våran PercyLurse ska finna någon (mer än hans mamma) som tycker att han är fin nog att ha inomhus.

Så har vi några trend-medvetna happyiter i GBG som kan tänkas hjälpa till?
Objektet är ju tyvärr inte så mycket att jobba med men vi får göra så gott vi kan.

[OT] Pimp my Percy
Hahahahahahahahahahahzhahahahahahahashahahahahighihihihihihihhihi

[Edit] jag är full :D

Senast redigerad av en moderator:
[OT] Pimp my Percy
kanske vi kan kolla med
queer-eye.jpg

?

[OT] Pimp my Percy
Pontus: Jag har redan kollat, de sa att det var ett hopplöst fall så det är därför jag vänder mig hit då inget jobb är för stort för happy.

[OT] Pimp my Percy
Jag tog med han till frissan i somras då vi klippte oss två för en...how ghay is THAT??
Då såg han riktigt fin ut nästan som Guy Ritchie. Låter vi håret växa kan vi få han att se ut lite som han i mitten på bilden.

Numera är vi inte vänner längre sen han snodde min kedjeolja och lämnade mig i skogen :(

[OT] Pimp my Percy
Percy håller på med en egen pimp-projekt som jag försöker att hjälpa med, men jag vet inte om det kommer att ta honom åt samma mål som du beskriver.

[OT] Pimp my Percy
E-beth skrev:
-------------------------------------------------------
> Om jag vill att percy ska bli ihop med en av mina
> bästa kompisar, hur gör jag då? det är en
> tjej! :))

Är det en tjej kan det bli svårt. Per försöker ju allt han kan att uprätthålla mystiken kring sin egen läggning, allt för att i slutänden få mer brudar. Men du kan ju börja med att visa henne fotona ovan och diskret iaktaga hennes reaktion. Verkar tycke uppstå kan du rigga ett möte. Cyklar hon är det lätt om hon inte cyklar kan du kanske locka ut Per med vodkadrinkar eller thaimat, det vet jag att han gillar för han pratar jämt om de. Sen får du "gå på toa" så de blir ensamma en stund sen fixar Per resten :))

Lycka till!

PS: Per din jävla råtta YOU OWE ME!! More that chain oil biiatch!

[OT] Pimp my Percy
Jag skulle vilja skriva nåt fräckt, men jag måste säga att jag är lite rörd. Oscar, Cactus och alla andra, ni får mig att känna mig omtyckt. Nu skäms jag över allt dumt jag har sagt och skrivit.

[OT] Pimp my Percy
Percylurse skrev:
> Jag skulle vilja skriva nåt fräckt, men jag
> måste säga att jag är lite rörd. Oscar, Cactus
> och alla andra, ni får mig att känna mig
> omtyckt. Nu skäms jag över allt dumt jag har
> sagt och skrivit.

och GJORT ditt ägg...sent ska syndaren vakna ;)

[OT] Pimp my Percy
Fan här åker man bortom internet över helgen och när man kommer tillbaka så är tråden inte ens på sidan två ännu!

E-Beth: Langa fram tjejen på en happy-ride så ska jag visa Percy's bästa sidor för henne och sedan är hon såld på honom!
Eftersom Percy går lös på allt med två ben så oroar jag mig inte så mycket för hurvida han ska fatta tycke för henne.

[OT] Pimp my Percy
Bra initiativ, fler stylingförslag:

Den nystylade Per jagas utav brudarna

PerOchBrudarna.jpg ht=440

Randy Piper är ju helrätt

wasp201984.jpg ht=296

Några pudlar oxo

jareth.jpg ht=355
joey_tempest.jpg ht=420

[OT] Pimp my Percy
Vi är många som gillar Percy, men vi vill ju att någon av det motsatta könet ska gilla honom så han inte springer omkring som en kåt hund och torr-juckar mot våra ben.

[OT] Pimp my Percy
E-beth skrev:
> Om jag vill att percy ska bli ihop med en av mina
> bästa kompisar, hur gör jag då? det är en
> tjej! :))

Fy fan vad taskigt! Man ska vara snäll mot sina kompisar.

[OT] Pimp my Percy
Hahahaha!! Fan har inte vart aktiv på happy på någon månad, men den här tråden förde mig raka vägen tillbaka!! =D
Tack Percy! ;)

Tillbaka
Topp