[OT] Prisvärda bluetooth-lurar med noise-cancel
Hallå där ärade Happy-kollektiv. Jag känner att tiden är kommen för mig att byta mina (3e eller 4e par) Koss Porta Pro till något nytt. Något fläskigare. Har insett att jag skulle uppskatta noise-canceling extremt, och det där med sladd verkar 90-tal, så vore skönt att bli av med den också. En annan avgörande faktor är att det ska vara on-ear och inte in-ear. Min tinnitus har gjort mig avsevärt mindre villig att pula in hörlurar i öronen. Jag tänker mig något att kunna använda på tåget och flyget likväl som på gymmet.
Jag har dåligt utbyggd erfarenhet av märken själv, och har egentligen bara personlig erfarenhet från Koss och Sennheiser (mitt headset). I övrigt har jag lyssnat på både Sonys och JBL's bluetooth-högtalare som jag tycker håller grymt prisvärd klass, och även testat både högtalare och lurar från Bose.
Men vad anser ni vara det som är mest lurar för pengarna?
Jag har dåligt utbyggd erfarenhet av märken själv, och har egentligen bara personlig erfarenhet från Koss och Sennheiser (mitt headset). I övrigt har jag lyssnat på både Sonys och JBL's bluetooth-högtalare som jag tycker håller grymt prisvärd klass, och även testat både högtalare och lurar från Bose.
Men vad anser ni vara det som är mest lurar för pengarna?