Valhalla_ sa:
ooms sa:
Cykling och elcykling är två helt skilda saker. Litegrann som att jag som bilintresserad helt plötsligt skulle börja översköljas av reklam för skördetröskor. Båda har fyra hjul och en motor, men sedan är det inte så mycket gemensamt.
Detta börjar bli tröttsamt att läsa om och om igen. Ni ilskna happy-farbröder med denna skeva verklighetssyn är turligt nog i minoritet. Men skriker högt det gör ni allt.
Tröttsamt.
Ilsken Happy-farbror? Det måste vara mig du menar! :-)
Vadå i minoritet? Det är ett av era grepp ni börjat med, och det är väl tveksamt om det kommer fungera. :-)
Vi är ilskna och gubbar (ej exkluderande map kön eller ålder, ”gubbe” är en sinnesstämning). Men det du missar är att vi är många här på Happy. Och envisa också. Det har trollats här förut, trollen tröttnar med tiden men farbröderna blir kvar.
Happys ägare inser detta och ordnar en helt egen hemsida för el-cyklar. Bra tänkt tycker jag. Men inte f-n accepteras detta? Nej, Happy ska ändra sig för några lata, egoistiska, välbeställda vita män ska klämma sig in i vardagsrummet. Ja, vi får väl se.