Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Sitter med en "donk" "South Atlantic Shiraz/Cabernet Sauvignon (nr 22989)"!
Ett mycket gott vin som rekomenderas.........undrar hur mycket det är kvar till Lördagkväll?
SKÅL ta mej f-n!
Ludenben skrev:
-------------------------------------------------------
> Sitter med en "donk" "South Atlantic
> Shiraz/Cabernet Sauvignon (nr 22989)"!
> Ett mycket gott vin som
> rekomenderas.........undrar hur mycket det är kvar
> till Lördagkväll?
Om det är kvar imorgon så var det inte gott ;)
Skål!
Mina favvosar är Casillero del Diabolo (Cabernet Sauvignon 2004) och Rawsons Retreat (Shiraz 2004). Vet inte vilket av dessa som är godast men om man har en bit rostbiff samt potatisgratäng i munnen och sköljer ner med någon av dessa så vet jag inte hur man kan komma närmare himmelriket;)
Johan S skrev:
> Mina favvosar är Casillero del Diabolo (Cabernet
> Sauvignon 2004) och Rawsons Retreat (Shiraz 2004).
> Vet inte vilket av dessa som är godast men om man
> har en bit rostbiff samt potatisgratäng i munnen
> och sköljer ner med någon av dessa så vet jag inte
> hur man kan komma närmare himmelriket;)
Rawsons Retreat finns numera också på "dunk" och passar ypperligt till en kebabtallrik med pommes från Palmyra Kebab kan jag meddela. Bigmollo får svara på om den funkar till målningen av nya kåken....
Jag har just kommit hem från bigmollo. Han bjöd på vin som var i en kartong. Det var mörkt lixom... som vinbärssaft. Var det vinbärsvin då ? För det var mycket mörkt asså...Ja tror jag blev alllergisk för ja blev yr fan.
Vin som vin, smakar skit vad det än har för färg :)
Föresten, Bigmollo.. var är du? Sover du? Du kan ju inte missa en tråd om ett av dina stora sysselsättningar :P Eller är Skogling igentligen Bigmollo? Hmm.. nu har man nåt att klura på innan man somnar in.
bigmollo kommer hem till sitt gamla hus snart då skall ha klia sig på snoppen. Sedan sova. Han har köpt nytt hus vettdu ! I det har han målat. Jag drack vin i hans nya hus (där han målade) de funka.
Se sådär nu är jag hemma också. Det var Penfolds Rawson retreat i dunken ikväll. Den passade väldigt bra till ostbågar och SKoglings svettiga kalsonger.
Tack Skogling för hjälpen med målningen. Det blev ju jättefint runt den där kontakten.. ;o)
/J
15 l spanskt rötjut för 189 svenska pesetas, är det bra eller? Skitsamma, skrev på en beställning imorse i alla fall. Om sådär 4 veckor lär det anlända. :p
Skogling skrev:
> Jag tycker det är snuggt med rosa hakkors. I
> synnerhet när vi duschar ihop... ;)
Jo förståss. Men jag vet inte om jag gillade de där spetsade kaninerna på tomten. Och getblod i sovrummet, vad ska det vara bra för?
42Hz skrev:
> Varför har inte den här tråden slagits ihop med
> mattråden så som skedde med "vilken öl dricker
> du nu"-tråden?
K ristian skrev:
> 42Hz skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Varför har inte den här tråden slagits ihop
> med
> > mattråden så som skedde med "vilken öl
> dricker
> > du nu"-tråden?
>
> Meeh! Blanda vin och öl? :)
K ristian skrev:
> 42Hz skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Varför har inte den här tråden slagits ihop
> med
> > mattråden så som skedde med "vilken öl
> dricker
> > du nu"-tråden?
>
> Meeh! Blanda vin och öl? :)
Wtf har "vilken öl dricker du nu" försvunnit? Förklarar en HEL del! Censur! Fascister mm + ANNAT!