Sambal Oelek
Aktiv medlem
[OT] Roliga skyltar
Byggmax lobbar för Hemester
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
När det gäller klädinsamlingar så går ofta de kläderna till Baltikum och Polen för ett andra liv. Så en bra gissning är Baltikum och Polen.Visa bilaga 500735
Vart ska vi sen?
När det gäller klädinsamlingar så går ofta de kläderna till Baltikum och Polen för ett andra liv. Så en bra gissning är Baltikum och Polen.
Soylent Green ? ?Kläderna ja. Men själva kroppen? Jag förstår din oro!
Visa bilaga 494244
Och hur långt är det till Borås?
We will take you to our leader...Visa bilaga 500735
Vart ska vi sen?
Det där är ju olaga hot. Och då brottet har fängelse i straffskalan så kan göra ett envarsgripande på missdådaren.Jag blev tydligen lite darrig på handen när jag läste denna.
Visa bilaga 503011
"Varning.Här slutar svensk lag. Detta område vaktas av en dubbelpipig hagelbössa tre dagar i veckan. Gissa vilka." står det på den övre.
Ja, och det ser ju lite illa ut den dagen man faktiskt gör något. Det kan ju visa på att man hade ett uppsåt att skada från början.Det där är ju olaga hot. Och då brottet har fängelse i straffskalan så kan göra ett envarsgripande på missdådaren.
Hah ”fistande äldre par”-skylten minns jag väl från min tid i UK ?En gång för längesen, på den analoga tiden, besökte jag Skottland. Där fanns det visst lite roliga skyltar...
Visa bilaga 504359
Visa bilaga 504360
Om man råkar ha vapenlicens så sätter man inte upp såna där skyltar för då kommer farbror blå och tar vapenlicensen ifrån en.Jag blev tydligen lite darrig på handen när jag läste denna.
Visa bilaga 503011
"Varning.Här slutar svensk lag. Detta område vaktas av en dubbelpipig hagelbössa tre dagar i veckan. Gissa vilka." står det på den övre.
Lite överdrivet tyckte jag då det var en fin grusväg för cykel.
Haha, så kan det nog vara.Men då har du en fin gruscykel. Antar att skylten är för folk med en %$&#@ SUV.
Stulen från div mer sydliga breddgrader där man brukar använda ananas istället för sten?Kanske inte haha-rolig, men lite fyndig, och säkert mer träffsäker än SMHI-appen...Visa bilaga 504873
Haha, det där var en mer avancerad vädersten än de jag sett tidigare. Fler sensorer på den där. Måste vara Pro-modellen. Coolt!! ?Kanske inte haha-rolig, men lite fyndig, och säkert mer träffsäker än SMHI-appen...Visa bilaga 504873
så omtänksamt :)
Var den nå god då? ?En butik som vet hur man lockar in kunderVisa bilaga 505068
Typisk fulsprit och inget jag skulle rekommendera i nåt finare sammanhang ?Var den nå god då? ?
Undrade vad FKK stod för :)Freikörperkultur!
Men är nakenbad tillåtet eller inte? Eller endast förbjudet för kärnfamiljen?Undrade vad FKK stod för :)
Men är nakenbad tillåtet eller inte? Eller endast förbjudet för kärnfamiljer?