Jonas Bleckert
Aktiv medlem
[OT] Roliga skyltar
Eller så är de en ox.. å…En del ger aldrig upp hoppet.
Visa bilaga 567031
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Eller så är de en ox.. å…En del ger aldrig upp hoppet.
Visa bilaga 567031
Vad visar skylten? Km/h eller MPH?Såg den här i ett annat forum, lite kul om man nu inte råkar köra HD!
Ja, det måste väl vara mph, en HD borde klara 80 km/h utan problem, eller?Jag sätter mina pengar på mph
Ja, i nedförsbacke om inte annat.en HD borde klara 80 km/h
Men nu slakar nog marknaden...Det är ett hårt jobb..Visa bilaga 568805
Hästar gratis? Eller bor de någon annanstans?
Man hade ju hoppats det kunde varit 2020 och 2021, två sega corona år. ?Skylt och skylt. Men man blir ju ändå nyfiken på vilka två år det kan handla om. Och hur mycket, per år?
Visa bilaga 569069
Hatar när fällorna är dolda.Skylt och skylt. Men man blir ju ändå nyfiken på vilka två år det kan handla om. Och hur mycket, per år?
Visa bilaga 569069
"- Smoking takes ten years off your life!Men man blir ju ändå nyfiken på vilka två år det kan handla om.
Fast det är ju åt andra hållet… ?
Kanske är bättre än Tinder för en cyklist. Bara att åka ut och sätta sig. ?Trist att jag var ensam på cykelstigen idag! ,,eller tur att där inte satt en annan snubbe, kunde blivit pinsamt.
Schysst med brevlåda oxå, för kärleksbrev anar jag, men ingen aning om adressen, gps koordinater kanske duger?
Fast de bästa cyklisterna hittar man i pumpskåpen på bensin macken. Det är sedan gammalt.Kanske är bättre än Tinder för en cyklist. Bara att åka ut och sätta sig. ?
Nu vill man ju veta vad som händer om man ...Visa bilaga 569455
Det var billigt ! ?
Vete fasen om jag skulle klara av att trycka i 10 sekunder om det var emergency på riktigt.Visa bilaga 569455
Det var billigt ! ?
Finns även utanför Linderöd. Bild stulen från Google Maps, men vi kör förbi någon gång då och då.Inseminations-station,
Inte den vanligaste skylten i Tyskland.
Vi får väl utgå ifrån att det handlar om djur?
Visa bilaga 570548
Vi tog ett Xtra varv i rondellen för att ta bilden ?
Inseminations-station,
Inte den vanligaste skylten i Tyskland.
Vi får väl utgå ifrån att det handlar om djur?
Visa bilaga 570548
Vi tog ett Xtra varv i rondellen för att ta bilden ?
Men vi människor är också djur.Hur kan det handla om djur om lastbil inte får köra dit? Måste man gå med sina kor?
Bilar, flygplan, bulldozers, oljetankers etc. går utmärkt. MEN INGA CYKLAR!
Nejdå, "anliegerfrei" betyder att dom som har ett skäl/ärende får köra där. Däremot vad som räknas som skäl är väldigt otydligt.Hur kan det handla om djur om lastbil inte får köra dit? Måste man gå med sina kor?
Nejdå, "anliegerfrei" betyder att dom som har ett skäl/ärende får köra där. Däremot vad som räknas som skäl är väldigt otydligt.
Nja ungefär, men även för gäster, besökare hantverkare, typ om man har något där att göra.Anlieger betyder väl som som bor där?
Typ som ”Endast behörig trafik” här i Sverige då.Nja ungefär, men även för gäster, besökare hantverkare, typ om man har något där att göra.
Det används lite som ett mellanting mellan privat och allmän väg.
Får hoppas att flaskan inte innehöll återvunnen plast från gamla proktoskop.Rolig och rolig, inte så roligt att läsa det när man druckit halva flaskan iaf...
Visa bilaga 571393