LydiaHanke
Aktiv medlem
[OT] Roliga skyltar
Hoppas denna person blir kvar i Tyskland, lite jobbigt efternamn att ha i Sverige.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Kanske anställd här?Hoppas denna person blir kvar i Tyskland, lite jobbigt efternamn att ha i Sverige.
Visa bilaga 602958
Jag synar din rabatt och höjer med...
Kan man be om att få betala fullt pris istället?Jag synar din rabatt och höjer med...
Visa bilaga 615516
Men skylten är uppenbarligen effektiv.Visa bilaga 620050
'Vattnet' är alltså bortanför skylten. Jag står på landsidan och fotar.
Det är ju framförsllt inga som ankrar som kommer från det hållet...Men skylten är uppenbarligen effektiv.
Det är inte många som ankrar där.
Så bra det skulle bli om alla skyltplacerare "tänkte efter" lika mycket som denna placerare.....
/Fedde
Självklart inte, det står ju på skylten att de inte får.Det är ju framförsllt inga som ankrar som kommer från det hållet...
Visa bilaga 620050
'Vattnet' är alltså bortanför skylten. Jag står på landsidan och fotar.
Precis, alls vet ju att om det står något på en skylt så gör ni ALLA så, speciellt bilister… ?Självklart inte, det står ju på skylten att de inte får.
Japp, det är sen gammalt!Precis, alls vet ju att om det står något på en skylt så gör ni ALLA så, speciellt bilister… ?
Precis, alls vet ju att om det står något på en skylt så gör ni ALLA så, speciellt bilister… ?
Med gula pissmärken då ?Visa bilaga 610291
Lokala bandyklubben på lokala ishallen.
Är det bara jag som drar parallellen Y-front <--> Yellow front?
?
Är det någon med åldersnoja som äger den vita bilen? Visa bilaga 620426
Det finns även en HET69AEn rolig grej är att det lär snurra en UNG 56A, en UNG 82A, en UNG 06A etc därute också
Hoppas att hen som äger bilen är född -79.
.