Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
juliusjonzon sa:På vägen hem ifrån jobbet!
Försäkringsbedrägeri medels utnyttjande av högerregeln?Peda sa:Tänk vilka affärsidéer vissa hittar på :-)
JTF sa:Klippa får? :-)
JTF sa:Klippa får? :-)
ForesterGuy sa:JTF sa:Klippa får? :-)
Fårsax förbjudet?
ForesterGuy sa:Får man inte göra:
Alternativt, vet inte hur man gör mjuk radbrytningGustavK sa:Preem verkar ha svårt med att räkna...
heklamama sa:juliusjonzon sa:På vägen hem ifrån jobbet!
Fniss...
Ser att Horst e ute och kör.
Är det i Bremen?
Rattnalle sa:Den första är kanske mer lite tydligare illustrerad vad gäller konsekvenser än vad som brukar vara ok här hemma.
Den andra är schysst. Inte fullt så rolig i sitt sammanhang men fortfarande rätt misslyckad pedagogisk illustration.
Nä. Mycket roligare ställe än så. Universal World Japan. Texten bredvid handlar om att rullstolsburna måste flytta sig från rullstolen till attraktionens stol för att få åka. Bilden känns rätt misslyckad med hänsyn till syftet.JTF sa:Rattnalle sa:Den första är kanske mer lite tydligare illustrerad vad gäller konsekvenser än vad som brukar vara ok här hemma.
Den andra är schysst. Inte fullt så rolig i sitt sammanhang men fortfarande rätt misslyckad pedagogisk illustration.
Bild nr två med rullstolen, sitter den i nån frikyrka där det sker mirakel kan man undra...? :o)
BigF sa:Taget på Fårö i somras. Så vitt jag vet så finns varken älg eller läskunniga får på Gotland.
JTF sa:BigF sa:Taget på Fårö i somras. Så vitt jag vet så finns varken älg eller läskunniga får på Gotland.
Nej, men läskunniga bilister får man hoppas. :-)
Kisar man ser det ut som "800 hm", hm som i höjdmeter. Det är alltså inte ett straff utan ren omtanke om rökarens lungor, hen får klättra 800 meter för varje bloss och löper mindre risk att utveckla KOL. :)GoranS sa:Känner mig för övrigt väldigt korkad då jag inte fattar det roliga i den engelska översättningen. Känns bara konstig i mina ögon. Är 800 bötessumman för rökning eller vad betyder det?
staine sa:Hur fanken är det det stavas nu igen
Visstja, en cykel på bilden så blir det rätt
Vernersson sa:*ASG*!!!!
Tjocka rövben med brunsås
:-D
Vernersson sa:*ASG*!!!!
Tjocka rövben med brunsås
:-D
Pfaff sa:staine sa:Hur fanken är det det stavas nu igen
Visstja, en cykel på bilden så blir det rätt
Apropå det här med stavning...
(Onsdagsmenyn är väl cykelrelaterad?)
Stekhällen används ju för att råsteka köttfärssåsen.Hep sa:Ostekt potatis??