Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
"Påbjuden körriktning" hade jag för migden här skylten betyder enkelriktad trafik. den används i början av en enkelriktad gata och betyder att man inte får vända förrän nästa korsning.
Visa bilaga 436399
det är samma sak. kan vi kanske släppa detta nu;)?
Tveksamt
Ja trafikskyltar som är så roliga. Men nåt påbud är det fan inte om skylten inte är rund har ni inte körkort eller???
Parkeringsförbudet upphör?Vad händer efter 5 min?
med risk för nya diskussioner;)
man får väl alltid stå 5 min på parkeringsförbud, utom med lastbil, då lär gälla 30 min?
inte bästa kollen på just detta, någon som har välgrundad kunskap kanske kan sufflera?
Visa bilaga 436880
Om jag minns rätt så stod de varken 3 hyllor till höger eller vänster utan någon helt annanstans.
Nord- och sydpoolen?Visa bilaga 436880
Om jag minns rätt så stod de varken 3 hyllor till höger eller vänster utan någon helt annanstans.
Det är förbjudet att stoppa obehöriga?
Vad händer efter 5 min?
Är havremoppe ett annat ord för elcykel? Gillar det i alla fallMindre kul skylt, hur tjurig får en markägare vara!
Funderade nästan på att hänga cykeln på axel och fortsätta till fots på pin kiv....
Visa bilaga 439855
Havremoppe? Det är ett annat ord för häst.Är havremoppe ett annat ord för elcykel? Gillar det i alla fall
Bjusan?
Bjusan?
Finns en ny variant på Muskoboberget. Antar att det är samma markägare.
Felstavning från min sida :)Ber om ursäkt för ett sidospår men, Muskoboberget - hur uttalar man det?
Mus ko bo berget
Mus kobo berget
Mus ko bober get
Musk o bober get
Muskobo berget
?
Kan vara på förekommen anledning.