Stumpy
Aktiv medlem
[OT] Roliga skyltar
Gående hänvisas till Restaurang Villaggio två kvarter längre fram. Det var iallafall dit jag gick idag för att käka lunch.Rolig vet jag inte, men den lämnar det viktiga öppet för tolkning.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Gående hänvisas till Restaurang Villaggio två kvarter längre fram. Det var iallafall dit jag gick idag för att käka lunch.Rolig vet jag inte, men den lämnar det viktiga öppet för tolkning.
Underbar, en sån som får fantasin att sprudla?
Inte omöjligt, men då borde väl avsändaren av budskapet tillhandahålla redskap för ändamålet?Gående hänvisas att börja gräva?
Haha, eller gående hänvisas till Kaknäs Discgolfbana. Dit cyklade jag efter att ha sett skylten.Gående hänvisas till Restaurang Villaggio två kvarter längre fram. Det var iallafall dit jag gick idag för att käka lunch.
Fast om du cyklade så var du ju inte gående. Då tror jag med på restaurangen...Haha, eller gående hänvisas till Kaknäs Discgolfbana. Dit cyklade jag efter att ha sett skylten.
Och för de som har svårt att skilja på Sverige och Schweiz följer här den schweiziska varianten.Visa bilaga 460415Än finns det hopp för ungdomen!!
Kanske är en fortsättning på denna väg?Och för de som har svårt att skilja på Sverige och Schweiz följer här den schweiziska varianten.
Visa bilaga 460431
Visa bilaga 460415Än finns det hopp för ungdomen!!
var ligger den sigen? Är det en av de nya för 2021 i JBP kanske ?
rövstigen ligger i nol (ale kommun). Enligt hemnet.se har priserna i området stigit med 26% efter namnbytet!! Måste vara väldigt inne med röv nuförtiden ??var ligger den sigen? Är det en av de nya för 2021 i JBP kanske ?
Hälge?Visa bilaga 460548
Någon som känner igen platsen?
Visa bilaga 460548
GesundaVisa bilaga 460548
Tomteland i Mora/Gesunda, fantastiskt ställe att ta barnen. ?Hälge?
Helt grym? var finns den någonstans?
Men oanvänd handsprit gör väl ingen nytta?
Men oanvänd handsprit gör väl ingen nytta?
Touché!Men oanvänd handsprit gör väl ingen nytta?
Touché!
På andra sidan skylten stod en flaska handsprit men nu vet jag inte längre om det var använd eller oanvänd handsprit i den
om detta framhålls som en egenskap värd att påpeka förstår man att resten är b på riktigt:)
Visa bilaga 461086
Säljs av samma firma som sålde denna...
Måste det vara så jävla dyrt?
För 900 spänn kan man antingen få en dyr styrstam eller en billig cykel. Vi slantade upp nio hundralappar för att ta reda på om det går att cykla i skogen med en bulgarisk cykel från Jula. Text: Oskar Williamsson (oskar@happymtb.org) Foto: Oskar Williamsson (oskar@happymtb.org) och Bo...happyride.se
Nu är just det kyrilliska alfabetet inte min starkaste sida. Vad står det på skyltarna?Jag har alltid tur att köpa grisar i olika länder ( Makedonia , Bosnia och Ukraina ) Visa bilaga 461333Visa bilaga 461334Visa bilaga 461335:
De förökar sig!Visa bilaga 463787
Rondellhundarnas återkomst!
Research. Snyggt jobbat ! ?rövstigen ligger i nol (ale kommun). Enligt hemnet.se har priserna i området stigit med 26% efter namnbytet!! Måste vara väldigt inne med röv nuförtiden ??
...eller stryk min "gilla", jag väljer varaI närheten av Dalaröv. kanske?
Fasadklättrarföreningens FB-grupp?Visa bilaga 463946
Från en grupp på Facebook.
"Utgående sortiment" - Är det barn på väg in i tonåren?