Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Inget skyltexemplar här inte, var är sandwichmannen?Jag vill reklamera tråden. Väldigt dåligt med roliga skyltar.
??
Slow-TV bryter nya vägar. Se på grenar som förmultnar 24/7.
Jag tror du har hamnat fel.Så kåsan etc är inhägnade tror ni?
Jag har ärligt under mina 40 år på mc enduro aldrig sett en inhägnad bana.
Jag tror att 123456789:s inlägg ska ses antingen som en konstinstallation eller ett inlägg i den skyltnormativa debatten.Jag tror du har hamnat fel.
Det här är tråden om roliga skyltar.
Den samlingen av skyltar känner jag igen! Jag kan dock inte riktigt se det roliga. Vädret ser finare ut på bilden än då du cyklade förbi.Jag får väl fuska lite och ta en Street view. Jag har ändå cyklat förbi här, och körde förbi i går.
Visa bilaga 517736
Jag har inte heller tänkt att de är roliga, men jag misstänker ”knåda rygg” kan vara en koppling?Den samlingen av skyltar känner jag igen! Jag kan dock inte riktigt se det roliga. Vädret ser finare ut på bilden än då du cyklade förbi.
Jag har inte heller tänkt att de är roliga, men jag misstänker ”knåda rygg” kan vara en koppling?
Den samlingen av skyltar känner jag igen! Jag kan dock inte riktigt se det roliga. Vädret ser finare ut på bilden än då du cyklade förbi.
Ah, som lokal förmåga så läser jag Knåda som ”Knöa”.Ja, Ryggesbo och Knåda (ryggmassage) tyckte jag var lite kul ?
Och backen upp till Knåda heter ”knöa-hia” lärde jag mig av Edsbyborna i gymnasiet. Eftersom man hiar (flåsar) när man går/cyklar upp för den.Ah, som lokal förmåga så läser jag Knåda som ”Knöa”.
Tur att du inte svängde höger, annars hade du fått en elbas i skallen.Svängde så klart mot PEQIN , men hamnade i nån Albansk förort UTAN Kineser ;-)Visa bilaga 518012
annars hade du fått en elbas i skallen.
Meh. Om texten e för liten så går d junte att läsaVisa bilaga 518288Så vi får litet skyltar i tråden (enda jag hade just nu).
- Mer bilder mindre text!
Det kan en bil vara för vissa med ...
Han gillar bilar!! MEN hur gör man med en cykel....?
Det finns specialsadlar till damcyklar för sånt, men tänker inte lägga upp bild här.Han gillar bilar!! MEN hur gör man med en cykel....?
Oj...vill inte veta mer vad ni gör med era cyklar .... ??Det finns specialsadlar till damcyklar för sånt, men tänker inte lägga upp bild här.
En cykel e mer än bara en cykelOj...vill inte veta mer vad ni gör med era cyklar .... ??
Sekret snarareSer det ... är det en sekt?
Precis. ”Thaimassage”Så kallad thaimassage?
Visa bilaga 524593
Precis. ”Thaimassage”
Du känner dig som Joey i Friends-avsnittet där han försöker lära sig använda air quotes!Det blir förvirrande. Skulle tänka att alla svenskor numera vet vad en thaimassage innehåller. Eller är en så kallad "thaimassage" en riktigt massage?
Äntligen! ??
Ser ut som Rolling Stones på översta bilden?
Nämen, Skutskär! Eller hur? Det där kan vara det finaste huset i Skutskär. Att Borlänge blev utsedd till Sveriges fulaste stad av de där lite bajsnödiga arkitekterna var bara för att de inte kände till Skutskär.Så kallad thaimassage?
Visa bilaga 524593
Men javisst! ?Ser ut som Rolling Stones på översta bilden?