[OT] Roliga skyltar

[OT] Roliga skyltar
Här kommer en skylt som passar sovrummet ?

Bilagor

• 42DADE93-2689-42A5-A824-3244D3C75A6E.jpeg
    42DADE93-2689-42A5-A824-3244D3C75A6E.jpeg
    937.3 KB · Besök: 66
[OT] Roliga skyltar
För ca 10år sedan besökte jag en biograf i ett kinesiskt köpcentrum i utkanten av Shenzhen. På den påkostade skylten ovanför popcornsförsäljningen stod det: 'Snakes' ?

Kuriosa: Bioljudet var maffigt men långt över hälsosam ljudnivå och luftkonditioneringen stängdes halvvägs in i filmen eftersom köpcentret stängdes.

[OT] Roliga skyltar
Det kanske inte passar perfekt här men tyckte att det var lite kul…
Kanske i den här tråden?

[OT] Roliga skyltar
rolig och rolig, men lite småskoj är det allt med en skylt där det står "Swedish Fika", sedan en cykel på skylten också! Var inte sugen just då för jag hade tryckt en semla en timme tidigare. Men nästa gång... ??
(dessutom är bocken upp å ner, men det är det även på de officiella cykel-ledsskyltarna i området, i plåt! så de kanske tänkte att det skulle vara likadant bara ?)

20220311_155643.jpg

[OT] Roliga skyltar
rolig och rolig, men lite småskoj är det allt med en skylt där det står "Swedish Fika", sedan en cykel på skylten också! Var inte sugen just då för jag hade tryckt en semla en timme tidigare. Men nästa gång... ??
(dessutom är bocken upp å ner, men det är det även på de officiella cykel-ledsskyltarna i området, i plåt! så de kanske tänkte att det skulle vara likadant bara ?)

Visa bilaga 543679
Kreativt skylt/stolpbygge också..?

[OT] Roliga skyltar
Tjena!

Påminner mig om när jag guidade utbytesstudenter när jag pluggade på SU. Åkte till stan ifrån Kista och ska hoppa av vid Kungsan.. Det var ett gäng som undrade vad slutstation var för något.. ?
Har för mig att det på samma tema var i Jackass’ Gumball-avsnitt som det småfnissas lite när de i Danmark passerar en infart-skylt, för att sedan övergå till asgarv vid stadsskylten till Middelfart ?

[OT] Roliga skyltar
Har för mig att det på samma tema var i Jackass’ Gumball-avsnitt som det småfnissas lite när de i Danmark passerar en infart-skylt, för att sedan övergå till asgarv vid stadsskylten till Middelfart ?

[OT] Roliga skyltar
Det där har jag känt på riktigt i Tyskland, kändes rätt läskigt faktiskt..
Jag har varit med om det i Sverige. När jag var liten och cyklade under en kraftledning i fladdriga nylonshorts kunde jag känna små stickningar/stötar i ljumsken. Hände flera gånger, men bara just där där vägen korsade kraftledningen.
Verkar inte vara helt ovanligt om man googlar

[OT] Roliga skyltar
Jag har varit med om det i Sverige. När jag var liten och cyklade under en kraftledning i fladdriga nylonshorts kunde jag känna små stickningar/stötar i ljumsken. Hände flera gånger, men bara just där där vägen korsade kraftledningen.
Verkar inte vara helt ovanligt om man googlar
Du som är eMTB-älskare borde kunna lägga upp några fina eMTB-rundor på Trailforks då. ? ⚡

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp