[OT] Roliga skyltar
Hela Frankrike är ett skämt. Titta bara hur de beter sig just nu.Fransmännens toutes direction är ju ett skämt i sig.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Hela Frankrike är ett skämt. Titta bara hur de beter sig just nu.Fransmännens toutes direction är ju ett skämt i sig.
Det är en jättebra skylt. Om jag vill till någon lokal destination på orten/staden så följer jag toutes directions men om jag vill lämna orten för att komma till någon annan ort/stad så följer jag autres directions. Hur enkelt som helst.
Har faktiskt sett samma skylt på tyska.Det är en jättebra skylt. Om jag vill till någon lokal destination på orten/staden så följer jag toutes directions men om jag vill lämna orten för att komma till någon annan ort/stad så följer jag autres directions. Hur enkelt som helst.
Den kanske är uppblåsbar.Såg denna på facebook. Kommer att ta tid om de bara ska använda cykelpumpar.
Jag är medlem på två communities (?) på internet: Happy och DS. Bestämmer du dig för att du vill veta ordnar jag en länk. ?Om toaletten nu inte byggs m h a en cykelpump så är det rimligen
en toalett utrustad med en cykelpump som tillbehör dom bygger.
Jag är både okunnig och fantasilös: Vad används en cykelpump
till vid ett toalettbesök?
Eller jag kanske inte vill veta det?
Tror mer att de satsat på en sorts coladryck med oväntade ingredienserPå denna orten är de (ö)kända för sin framstående kolaindustri….
Visa bilaga 636920
Tuppblod, kukelikuuuuVad är det för oväntad ingrediens i en dryck som heter så? Hallonsaft?
För många år sedan gjorde jag värnplikten i en sjöbevakningscentral. Det innebar att man hade koll på sjötrafiken och att alla handelsfartyg skulle rapportera vilken destination de hade. En del styrmän hade ganska knackig engelska och var emellanåt också lite runda under fötterna. "Destination? I'm going to Kokk... Kokk... Coca cola!?"På denna orten är de (ö)kända för sin framstående kolaindustri….
Visa bilaga 636920
Mina ocd-favoriter.Visa bilaga 637138Visa bilaga 637139
Krävs tydligen många skyltar för att folk ska fattaDörruppnare - antar att det var en stockholmare som skrivit den lappen.
Japp. Det sjuka är att de misslyckades skriva dörröppnare efter tre försök. ?Krävs tydligen många skyltar för att folk ska fatta
Jag skulle tippa att epicentrum för den dialekten som som säger "uppnare" ligger nån stans i märstatrakten...Dörruppnare - antar att det var en stockholmare som skrivit den lappen.
Fast de som säger uppnare säger ju även durr.Jag skulle tippa att epicentrum för den dialekten som som säger "uppnare" ligger nån stans i märstatrakten...
undrar vad den brytaren är till för, lite oklart kan tyckas....Mina ocd-favoriter.Visa bilaga 637138Visa bilaga 637139
Och "funster" (fönster alltså...) :)Fast de som säger uppnare säger ju även durr.
I så fall borde det väl ha stått "durruppnare"?Dörruppnare - antar att det var en stockholmare som skrivit den lappen.
"pojkcykel"Jag glömmer aldrig cykelsäsongen 2011. Den inleddes starkt!
Skulle aldrig betala mer än hälften för denJag glömmer aldrig cykelsäsongen 2011. Den inleddes starkt!
Fotbroms! ?Jag glömmer aldrig cykelsäsongen 2011. Den inleddes starkt!
Stadsbor... ??På förekommen anledning. ?
Visa bilaga 639244
Smart med vatten för att snabbt kunna släcka grillen!Stadsbor... ??
Rimligt.Trafikverket har utökat floran av tilläggsskyltar på förekommen anledning.
Visa bilaga 640062