Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Just därför kan man absolut aldrig köra just Audi eller BMW. Synd på så rara ärtor...Trafikverket har utökat floran av tilläggsskyltar på förekommen anledning.
Visa bilaga 640062
Just så. ?Tjena!
PCS? 9**?
Just så. ?
www.instagram.com
Måhända kan du hjälpa mig, jag som inte läser facebookska, att tolka länken; kanske via PM. ? Utifrån vad jag ser, ser det trevligt ut.Tjena!
Där ser man. Du får glida förbi Cars & Coffee i Kalmar om du är på ön rätt dag.
Login • Instagram
Welcome back to Instagram. Sign in to check out what your friends, family & interests have been capturing & sharing around the world.www.instagram.com
På denna orten är de (ö)kända för sin framstående kolaindustri….
Visa bilaga 636920
Den cyklade jag förbi i lördags. Tyckte mig se att ett fiskespö lagts till i installationen.Fartdämpande åtgärd...
Undrar vad de skulle säga om man parkerade där och sedan gick fram och visade en p-bot man fått på annan plats. Hade parkeringen då varit ok?!Tänkte vi kunde starta veckan genom att gå igenom parkeringsreglerna!
Visa bilaga 640513
Eller en hemmagjord? Något i paritet med skylten.Undrar vad de skulle säga om man parkerade där och sedan gick fram och visade en p-bot man fått på annan plats. Hade parkeringen då varit ok?!
Det är väl ändå bara gubbar och T#rkar som kör sånna tramsbilar ändå?Just därför kan man absolut aldrig köra just Audi eller BMW. Synd på så rara ärtor...
En del av gubbarna ser förvånansvärt unga ut och några verkar vara väldigt feminina.Det är väl ändå bara gubbar och T#rkar som kör sånna tramsbilar ändå?
Hm, är det kanske ett fall av problem med sär- resp. ihopskrivning s.a. det är avsett som "P-boter fodras"? D.v.s. om man redan har en P-bot kommer personen som satt upp skylten att stoppa in den i ett fodrande material?Då den är hemmagjord tycker jag att de själva får bestämma vad som krävs för att få parkera... Däremot får de inte stava erfordras på det sättet. För då kommer alla bara att stirra på det istället.
Gubbe är inte en ålder eller ens ett kön, utan en attityd...En del av gubbarna ser förvånansvärt unga ut och några verkar vara väldigt feminina.
Fick mig att tänka på ett av happys mest träffande inlägg nånsin, så härligt när nykomlingen gav passande svar på tal ?Gubbe är inte en ålder eller ens ett kön, utan en attityd...
Undantaget som bekräftar regeln då.En del av gubbarna ser förvånansvärt unga ut och några verkar vara väldigt feminina.
Passade bra på en Volvo, om inte annat! Var det en XC40, gubbilen framför andra?apropå gubbe såg jag en sådan här skylt baktill på en volvo vid haga norra nyligen.
han hade inte ens hatt, och trafikrytmen följde han:)
.
Visa bilaga 643086
Hade lite problem med denna ?
Visa bilaga 643103
Det där ser man lite då o då vid Sockenplan i Enskede....?
Vi har ju så förbannat bra och välskötta vägar häruppe i Hälsingland att ett potthål är en stor nyhet, förstår du väl!Ingen skylt, men vet inte riktigt var annars den ska postas.
Nu har även Ovanåkers Kommun fått känna av stormen Hans härjningar. Från lokalpressens lista över vägar med problem i Hälsinglands kommuner:
Visa bilaga 644913
Asch, det går nog ?
Asch, det går nog ?
Säkert ute i Kista ?
Det är väl allmänt känt att sådana där slanganslutningar är livsfarliga ur hälsosynpunkt.
Still more news value than kvällsblaskorna!