kais01
Aktiv medlem
[OT] Roliga skyltar
ett tips om vad om roligt??För den moderna mobila dyslektiska församlingen.
Visa bilaga 661274
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
ett tips om vad om roligt??För den moderna mobila dyslektiska församlingen.
Visa bilaga 661274
Hur uttalar du första ordet på containern och vad gör en församling?ett tips om vad om roligt??
Jag gillar gatunamnet! ?Visa bilaga 663159
Fortfarande otydligt hur man öppnar dörren???
Jag är inte från Göteborg, men om den där saknar reflexer och sitter så att man kan cykla in i den så är något fel. Överhuvudtaget tycker jag det sitter för många stolpar på cykelbanor, och de har inte alltid reflexer. Borde det inte vara krav med reflex, eller sätts det dit först efter det hänt en olycka?Slut på färg? Ni som bor i Göteborg fattar säkert.
Såg en Tesla med OILLOLVisa bilaga 664406
Lite skön skylt, på en sprillans elbil. ?
Precis som förra norska bilden menar jag självfallet inte att texten är rolig på norska utan snarare att roligheten ligger i att läsa den med svenska ”okunnighetsglasögon”. Pss som en skylt med Strada da Röv från Schweiz, vilken jag har för mig att jag postat tidigare i tråden, kan väcka viss munterhet för en svensk men sannolikt inte ses som direkt kul av en schweizare.stämma någon heter i norge 'saksøk'.
att rösta heter 'å stemme'
Vad ända in i ...? Är det någon form av sadistisk/sekteristisk falsksångare?
Kan sympatisera lite med stackaren - vad gör man när familjen säger STOPP?Vad ända in i ...? Är det någon form av sadistisk falsksångare?
Visa bilaga 664772
Kanske mer ovanlig än rolig?
Klassiker på laminerade, iofs har jag också gjort det. De klarar iaf en vecka och om det är syftet…Bra att först laminera, sen göra hål i "skylten"!
"Var i lagen står det att man INTE får göra det?" ;)Den grannen vill man ha…
Visa bilaga 665168
Två dagar senare upptäcks fiskrens i facket för tvättmedel på tvättmaskinerna.Den grannen vill man ha…
Visa bilaga 665168
Exakt så är det att jobba inom fastighet..Den grannen vill man ha…
Visa bilaga 665168
Rolig vet jag kanske inte, men rätt cynisk... Hade inte "kör försiktigt" varit en bättre uppmaning?
Visa bilaga 665170
?ett tips om vad om roligt??
Nej, man får inte på något vis inkräkta på bilisternas okränkbara rättighet att skita i alla trafikregler.Rolig vet jag kanske inte, men rätt cynisk... Hade inte "kör försiktigt" varit en bättre uppmaning?
Visa bilaga 665170
Där får man ha lite planering om man ska ta sig en kopp te.Om en rubrik istf en skylt ursäktas så tycker jag att den här var lite rolig Visa bilaga 665344
Kan i så fall tipsa om denna tråd.Inte nån skylt men jag fick brev från min lokala matbutik.
Inte nån skylt men jag fick brev från min lokala matbutik.
+1Tjena!
Jag missar nog det roliga här.. ?