Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Kompetens...Så var det vid förra höjningen. Ny streckkod på burkarna, så kassan och automaterna hanterade gammal och ny pant parallellt.
Vad förvånad man skulle bli om man fick betala olika för två burkar Ramlösa, beroende på vilken batch de kom ifrån. Vad skriver de på hyllkanten?Så var det vid förra höjningen. Ny streckkod på burkarna, så kassan och automaterna hanterade gammal och ny pant parallellt.
Vad förvånad man skulle bli om man fick betala olika för två burkar Ramlösa, beroende på vilken batch de kom ifrån. Vad skriver de på hyllkanten?
Vilken kalkylränta ska man använda för burkförrådet?Du menar att vi ökar vårt bundna kapital?
Det beror ju på vad man har för avkastningskrav.Vilken kalkylränta ska man använda för burkförrådet?
De här herrarna hade höga avkastningskrav, och se hur det gick för dem?!Det beror ju på vad man har för avkastningskrav.
Tack. Nu klarnade allt.Trodde först det var en skämttidning men den rysk-ortodoxa kyrkan kallade tydligen Putin för en wanker.
Visa bilaga 748123
![]()
В РПЦ заявили, что война в Украине началась из-за мастурбации - Русская служба The Moscow Times
Протоиерей Русской православной церкви Андрей Ткачев в ходе беседы с прихожанами высказал необычную точку зрения о причинах начала войны в Украине.www.moscowtimes.ru
Den där måste jag tipsa vår reklamförvaltare om.Varken text eller skylt!
Visa bilaga 749965
Lät det lika illa som den typen av instrumentliknande saker brukar väsnas?Varken text eller skylt!
Visa bilaga 749965
Förmodligen något som inte var rumsrRENt.
Äru dum eller?Förmodligen något som inte var rumsrRENt.
Med Elon Musks Hyperloop är allt omöjligt möjligt, om man frågar Elon.Någon behöver berätta för dem att det kommer ta betydligt mer än 50 sekunder att åka den sträckan, oavsett om det är tunnel eller bro.
Visa bilaga 751177
Någon behöver berätta för dem att det kommer ta betydligt mer än 50 sekunder att åka den sträckan, oavsett om det är tunnel eller bro.
Visa bilaga 751177
Kapellskär-Åbo på 50 sekunder. Det är bara en dryg fjärdedel av jordens flykthastighet.Någon behöver berätta för dem att det kommer ta betydligt mer än 50 sekunder att åka den sträckan, oavsett om det är tunnel eller bro.
Visa bilaga 751177
Cykelbana vore fint men det lär aldrig hända, inte heller ngt spårbundet där hojen får följa med. Näringslivet älskar i cykel i Sverige.Någon behöver berätta för dem att det kommer ta betydligt mer än 50 sekunder att åka den sträckan, oavsett om det är tunnel eller bro.
Visa bilaga 751177
Stockholm och Stockholm? Lite som Stockholm Skavsta… Aja, lycka till med skattepengarna!Någon behöver berätta för dem att det kommer ta betydligt mer än 50 sekunder att åka den sträckan, oavsett om det är tunnel eller bro.
Visa bilaga 751177
Dessertbord som huvudrätt är ju en barndomsdröm som uppfylls.
Det fanns minst ett ställe i Stockholm nån gång i slutet på 70- eller början på 80-talet som hade en "all you can eat"-deal, med massor av glass, bakverk mm. Någon som minns vad det kan ha varit för ställe? Det var nog första gången jag besökte något dylikt ställe, i gränslandet mellan barndom/tidiga tonår.Dessertbord som huvudrätt är ju en barndomsdröm som uppfylls.
Låg ett vegetariskt ställe vid st eriksbron, tror att det ligger ett Friskis eller sats där nu. Har ett svagt minne att det hette Alladin.Det fanns minst ett ställe i Stockholm nån gång i slutet på 70- eller början på 80-talet som hade en "all you can eat"-deal, med massor av glass, bakverk mm. Någon som minns vad det kan ha varit för ställe? Det var nog första gången jag besökte något dylikt ställe, i gränslandet mellan barndom/tidiga tonår.
Hette nattklubben brevid Shazam?Låg ett vegetariskt ställe vid st eriksbron, tror att det ligger ett Friskis eller sats där nu. Har ett svagt minne att det hette Alladin.
Alladin för jag vibbar av gamla Danspalatset vid Norra Bantorget.Låg ett vegetariskt ställe vid st eriksbron, tror att det ligger ett Friskis eller sats där nu. Har ett svagt minne att det hette Alladin.
Det magiska stället med glassbuffé hette Pinoccio.Låg ett vegetariskt ställe vid st eriksbron, tror att det ligger ett Friskis eller sats där nu. Har ett svagt minne att det hette Alladin.
Kände att Aladdin inte stämde men jag var ganska nära ändå.Det magiska stället med glassbuffé hette Pinoccio.
Pinocchio låter väldigt bekant. Jag är relativt säker på att det var det stället jag var på i min ungdom. Tack!Alladin för jag vibbar av gamla Danspalatset vid Norra Bantorget.
Kan det vara Pinocchico(stavning) du tänker på?
![]()
Vi som föddes under 60- och 70-talet | Stockholmsfråga: Nån som minns restaurangen Pinocchio som låg på Fridhemsplan vid bron mot St Eriksplan | Facebook
Stockholmsfråga: Nån som minns restaurangen Pinocchio som låg på Fridhemsplan vid bron mot St Eriksplan? Fri buffe med efterrätt & glass minns jag, vilket var himmelriket for oss barn. Edit: heliga...www.facebook.com
Platsen var rätt i alla fall, min kompis bodde i tornet på andra sidan gatan.Låg ett vegetariskt ställe vid st eriksbron, tror att det ligger ett Friskis eller sats där nu. Har ett svagt minne att det hette Alladin.
Har de bultat takboxen rakt igenom taket?Här brukar ju inte jag posta, men det här var ganska roligt. Sett från dagens fotbollsträning!
Visa bilaga 753444
Tanken slog mig också. Ja, tror det! Nuvarande ägare är förmodligen ändstationen för den där bilen.Har de bultat takboxen rakt igenom taket?
Någon behöver berätta för dem att det kommer ta betydligt mer än 50 sekunder att åka den sträckan, oavsett om det är tunnel eller bro.
Visa bilaga 751177
Mytomaner brukar ofta tro på saker som är direkt omöjliga.Med Elon Musks Hyperloop är allt omöjligt möjligt, om man frågar Elon.
Det fanns minst ett ställe i Stockholm nån gång i slutet på 70- eller början på 80-talet som hade en "all you can eat"-deal, med massor av glass, bakverk mm. Någon som minns vad det kan ha varit för ställe? Det var nog första gången jag besökte något dylikt ställe, i gränslandet mellan barndom/tidiga tonår.