Klorofylltalibanen
Aktiv medlem
[OT] Roliga texter som INTE är på skyltar
Jag blir aldrig för gammal för sånt här
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
en variant på detta som tyvärr är på skylt är svenska representanten 'ab ano' av den här klassiska handtorken. lär bokstavligen betyda 'ut ur arselhålet' ...Jag blir aldrig för gammal för sånt här
Visa bilaga 753708
Coop har Svarte Petter. Fast de är ju väldigt inkluderande om de tror att en sköldpadda kan vara kusin med en anka.
De andra kråkfåglarna då? Skall inte de får något bad? Eller kan de dela med kajorna?Kajorna är värda detta. Blir alltid utskrattade på allmänna bad
De får ordna en egen kråksång. Inte snylta på andras framgångDe andra kråkfåglarna då? Skall inte de får något bad? Eller kan de dela med kajorna?
Hummer lever på botten på 10-30m djup. Om jag inte minns fel är det närmare 4000m djupt där Titanic sjönk.
Nej!De andra kråkfåglarna då? Skall inte de får något bad? Eller kan de dela med kajorna?
ExaktDe får ordna en egen kråksång. Inte snylta på andras framgång
Jag ber om ursäkt om det var ett osmakligt skämt...
Det var botten...Jag ber om ursäkt om det var ett osmakligt skämt...
Men väl reklam för dragspels-VM!Varken text eller skylt!
Visa bilaga 749965
Jag ber om ursäkt om det var ett osmakligt skämt...
Åkeejj. Hade nog själv satt utropstecknet efter miljonerna. Man kanske skulle sadla om till rubriksättare?
Visa bilaga 765911
Du går på fest för sällan. Ribban har höjts för 2025. Nu är det 10 och uppåt om det ska bli bra och trevlig stämning. Så att du är förberedd.Jag har aldrig varit på en fest av en 23-årigen i Sverige, men kanske är det vanligt att dyka upp med en miljon i kontanter?
Du går på fest för sällan. Ribban har höjts för 2025. Nu är det 10 och uppåt om det ska bli bra och trevlig stämning. Så att du är förberedd.
Låter ju ändå inte omöjligt, eftersom det var på 23års kalaset..Jobbigt. Det är ju nästan omöjligt att får tag i kontanter i Sverige nuförtiden. Jag ser att 10 miljoner är imponerande. Det skulle tar resor till en bankomat (var finns de nuförtiden?) flera gånger i veckan i 20,5 år!
Hade det legat på östkusten hade det kunnat vara strömmingen som gått!
Try it, you'll like it!