Earlslick
Aktiv medlem
[OT] Roliga texter som INTE är på skyltar
Alive and kickin.
sv.wikipedia.org
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Inte premium men ändå hyfsat ovanlig
SJ tycker att fler poäng än vad jag har skall förfalla om ett år.
Visa bilaga 808163
Måste jag tjäna in några poäng till innan dess, så jag inte blir skyldig?
Nä, poäng ska inte omvandlas till pengar. Det blir till att sätta upp en poängshop med förmåner för SJ:s personal.Snåljåp. Ge dom tre öre nu och gnäll inte ;)
Är det där på riktigt?
Ingen aning men en helt rimlig frågeställning.Är det där på riktigt?
Visa bilaga 808462
Konspirationen går hela vägen upp till regeringen!
Fattar inte. Vem vill ha ett fjäll? Nån girig diktator som vill bygga skiresort?Visa bilaga 809072
Lutfisken som ligger pyrt till?
Vem vill inte ha ett fjäll? Det är ju toppen!Fattar inte. Vem vill ha ett fjäll? Nån girig diktator som vill bygga skiresort?
Rika ripjägare.Fattar inte. Vem vill ha ett fjäll? Nån girig diktator som vill bygga skiresort?
Det där är en powerbank modell större
Äre?Det där är en powerbank modell större![]()
540 kWh, 7,5 ton.
![]()
Volvo PU500
Volvo Power Unit 500 – the ultimate solution for powering any site, anywhere! Whether connected to the grid or island mode, the PU500 offers seamless flexibility and reliability. With a maximum of 540 kWh capacity, it can charge up to 3 heavy-duty trucks or 20 cars daily. Fully charged, it...www.volvoenergy.com
Jao diu! Pröjve vetja. Det kan ju vare:
Vad är det jag missar?
Han är lite busig och lyder inte texten på pappret änna.Vad är det jag missar?
Maduro öl, made in USA, antagligenVad är det jag missar?
Nu är det väldigt länge sedan jag åkte buss, men är det verkligen något som man måste lära ut? Att man går på bussen genom den främre dörren alltså.Nya yrken skapas när AI tar över de gamla.
Visa bilaga 816473
Nu är det väldigt länge sedan jag åkte buss, men är det verkligen något som man måste lära ut? Att man går på bussen genom den främre dörren alltså.
Busslinjerna som borde varit spårvagn får man gå på var som helst, övriga bara fram.Jo, I Gbg är det väldigt vanligt med tillåten ingång i alla dörrar.
Men för att förvilla, så är det några busslinjer som bara har ingång fram.