[OT] Roliga texter som INTE är på skyltar
Busslinjerna som borde varit spårvagn får man gå på var som helst, övriga bara fram.
Jättelätt för en utböling att förstå
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Busslinjerna som borde varit spårvagn får man gå på var som helst, övriga bara fram.
Bara marginellt svårare än för en inföding tänker jag. :DJättelätt för en utböling att förstå![]()
Så om man tycker att bussen borde varit en spårvagn så är det fritt fram att stiga på bak?Busslinjerna som borde varit spårvagn får man gå på var som helst, övriga bara fram.
Japp, men bara om man tycker rätt.Så om man tycker att bussen borde varit en spårvagn så är det fritt fram att stiga på bak?
"Säg att du är från göteborg utan att säga att du är från göteborg"Visa bilaga 820649
Kommer eleverna mötas av texten "Spagetti med sjöpungsfärssås" när de äntrar bamba?
klpizzeria.se
Kannibalpizzabagare? Kannibalpizzaätare? Och hur pizzabagaren tag på råvarorna?Märkliga vegetariska pizzor de serverar i Västerås.
Visa bilaga 826706
Hammarby Västerås - KL Pizzeria
Nyheter Brieost Chorizo $139.0 med bädd av mozzarella Margherita de lux $139.0 buffalo mozzarella tomater pinjenötter Vegetarisk Delux $139.0 grillade aboriginer/paprika och inlagd zucchini Tryffel Lovers $139.0 kött eller kyckling Mexicanen El Pollo KL Burger Pasta Taco/ Kefta Kyckling Pasta...klpizzeria.se
Han har väl skurit ner personalen?Kannibalpizzabagare? Kannibalpizzaätare? Och hur pizzabagaren tag på råvarorna?
Eller förhoppningsvis bara väldigt dålig koll på stavning?
Kanske kassa personalen som skurits ner?Han har väl skurit ner personalen?
Och jag som hade lärt mig av Linus matkasse att det är viktigt att alla maträtterna kan intagas med bara en hand så att man kan fortsätta lira.Äntligen med majonnäs, något som alla e-sportare saknat.
Jobbar längst bak på lagret?