[OT] Rösta då!!!!

T4kti

Ny medlem
[OT] Rösta då!!!!
Senast redigerad av en moderator:
[OT] Rösta då!!!!
Såg nu:

"Man kan rösta en gång per dag och modell"

"Den person som fått flest röster kl 18.00 finaldagen den 3:e augusti, koras denna dag, på Pride-festivalen, till kicksmodell."

Så fram med klickar fingret och rösta varje dag!

[OT] Rösta då!!!!
Man kan rösta ungefär 5 gånger per dag! Klickar man på "Nya/topplistan" och sen på Walle så kan man rösta igen, repetera så länge det funkar!

[OT] Rösta då!!!!
han går låååångsamt närmre :)
Se till att _inte_ rösta på någon annan eftersom det verkar vara total poäng som räknas och inte något genomsnitt.

Märkte en ny sak... om man har flera webbläsare installerat (som ex jag) så kan man rösta en gång för varje webbläsare :)

[OT] Rösta då!!!!
WTF.. dom har raderat mig juh.. fick 60poäng på mindre än 1 minut juh... :/
warp14.jpg ht=480

undrar varför...

[OT] Rösta då!!!!
Tja, jag T4kti igen, orkar inte logga in!

Gott grabbar och tjejer! Han leder! :D Trodde inte att det skulle spridas så mycket och så fort! Ni har väl spridit det till så många ni känner, o på alla forum som finns? ;) Skulle vara riktigt skoj om han håller första-platsen till augusti!

Fortsätt kämpa!

[OT] Rösta då!!!!
Han leder fortfarande! Kom ihåg, rösta bara en gång på honom varje dag, annars klassas det som fusk och hans bidrag kan komma att diskvalificeras..

[OT] Rösta då!!!!
Nu har jag tagit bort cookien och röstat för andra gången. Men den som har andraplatsen knaprar in, va? Det är bara drygt 2000 som skiljer. Det vore en kul syn om de som vinner de tre förstaprisen blir uppbjudna på något prispodium på NK eller liknande inför publik och media. Hoppas han har stridiskläderna och skägget intakta då så att inte intrycket förstörs:-)

[OT] Rösta då!!!!
har nu bytt över till ubuntu och kan inte rösta eller se hur det går för pojken... så någon får rösta åt mig och hur ligger han till?

Tillbaka
Topp