mycket ot snack ju,, jag dricker ej öl, smakar skit, blir fet/full och ful om man dricker många och varför dricka en,plus att det går att göra lite roligare/trevligare saker än att sitta ensam hemma titta runt i sin lägenhet och sen ser man på sin cykel man lagt ner en förmögenhet på, som man ändå aldrig blir nöjd med, plus att man sedan köper en svindyr kamera, ifall att om man skulle hitta någon överhuvudtaget som skulle vilja umgås med en och som man kan ta kort på då denne gör något ballt, typ posar på västerbron med hoj, tillbaka i lägenheter flippar man upp den dyra avbetallnings laptopen som idag är värdelös,efter som man ej har råd men nyare då pengar gått till cykel gps,kläder och avbetalning,när den extremt tröga datorn startat så måste man smått små packad på 3 bira kliva in på happy mtb och samtidigt ta ett kort på biran och hoppas på vad då, att någon ringer upp och ba, shit dricker du den där ölen, fan vad ballt jag vill vara din polare, ska vi dra ut och fota lite med din avbetallningsksamera från 1989,
och sen kan ni gnälla på att jag "din morsa" är oseriös, att jag ska ha en mindre aktuell/ seriös tråd,
sist verkar det ändå som att ot-trådarna är dom som folk tittar i och engagerar sig i, det säger ju något om ot och kanske vad dessa inne håller,allt annat än om cykling,,,
nu väntar jag bara på påhopp, på hur jag har skrivit detta, menings uppbyggnad osv,, ska bli kul,,
så vad göra åt ot trådarna?
mvh " din morsa är inte glad " .