Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Nu är dominatorluvan klar. Tack för alla tips. Det var pyssligt att få till öronen men det var det värt.
Skogling, jag kommer om en kvart. Kör du sjuksköterskedräkten ikväll?
Rock skrev:
-------------------------------------------------------
> Den här tråden är värdelös utan bilder. Jag
> ser fram emot att så se kattmasken nästa helg.
bigmollo skrev:
> Nu är dominatorluvan klar. Tack för alla tips.
> Det var pyssligt att få till öronen men det var
> det värt.
> Skogling, jag kommer om en kvart. Kör du
> sjuksköterskedräkten ikväll?
Men shit. En sån där har jag letat jättelänge efter. Är det en panda? Pandor är ju jättefina, och jättesvåra att hitta i skogen. Det var därför det fick bli katt den här gången.
Mollo - Jag vet en kille som kan fixa. Konservatorer är ett roligt släkte. Däremot kan det bli lite väntetid på just panda. Kan det smaka med en isbjörn? Vit älg?
Skogling skrev:
> Så där. Det blev den gossiga sidan utåt p.g.a.
> meningsskilljaktigheter eller vad det heter.
>
> Agneta (fd. kattägaren) är nöjd med hatten som
> ni ser. No hard feelings.
>
Du syr naturligtvis en karott, som du sedan fäster det dubbla uppviket vid!
Därefter fodrar du karott-insidans kanter, och avslutar med att sy fast en botten i farottfodret.
Lurvet behåller man på utsidan, av praktiska/ hygieniska skäl.
Jobbar på schnurrbarten.. däremot blir här nog inte fler kattskinn att sy upp!
Mötte en vuxen grävling 23.45.
Så stod det klart, varför igelkottarna plötsligt lämnat sina skinn i dikena.
Katter lär minska också, ifall det är en duktig jägare vi fått! Det hade vi när jag växte upp.
-Hädanefter får hunden vara kopplad, nattetid i alla fall.
jag är ganska nyinflyttad i Mariehäll och vet inte vilka pizzerior i närheten som är bra.
Lötsjö Pizzeria var ok när jag åt där för ca 2 år sedan men vad har hänt sedan dess? Har det kommit några andra som är värda att prova, eller finns det någon bra som ligger närmre?
Varifrån kommer egentligen tonerna när man ringer till nån och väntar på svar? Är det växelstationen närmast telefonen eller nån annanstans? Det skiljer ju lite i signalernas utformning ibland.
Jodå, företagen använder fast telefoni. Eller IP. Ska forska lite på om det finns något bra svar på vad för manick som genererar signalerna. Man kan ju t.ex. mötas av musik i vissa fall. Jag återkommer. Om ingen annan hinner före förstås...
Ska inte springa men brukar springa. Bara att köra ditt eget tempo och se hur det känns.
Ta det lugnt i början och gör upp delmål. Som bäst 1.27 vad jag kommer ihåg.
putchi skrev:
> Tonerna kommer definitivt från den lilla
> högtalare som sitter i din telfonlur
Ahh du tänkte så...nu blev det spännande :)
*chipspåse fram*
Klart tonerna kommer från luren, frågan är väl var de genereras.
Kanske sitter det en barnarbetare å trycker på en knapp med jämna mellanrum?
AXE växelns "abbonentsteg" verkar vara boven. Eller linjekretsen snarare...
Från wiki
Abonnentsteget, SSS, hanterar telefonledningar från abonnenter. Varje abonnentledning är ansluten till en linjekrets, LIC tillsammans med en Codec, som omvandlar den analoga talsignalen till digitala signaler.