Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Besvarade ett kundsamtal när jag noterade att allt fler kollegor samlades vid TV'n och kort senare ser jag i ögonvrån hur plan nummer två kraschar in i WTC. Jag bad att få återkomma och lade på luren.
På Tubes bar på Kuta Beach på Bali. En upphetsad kanadensare kommer och berättar för alla i baren vad han sett på internetcaféet. Yeah sure, säger alla surfare och dricker vidare. Sen gick vi till SC (Sari Club, stället som bombades ett par år senare på Bali). Dagen efter förstod vi vad som hade hänt.
Inskolningsläger i skogen med sjundeklassare och fick SMS om flygplan i WTC, Pentagon och att Internet var nerstängt. Visst visst, tänkte jag, bara för att jag är avskuren från civilisationen så tror ni att jag går på vad som helst.
Min hund telepaterar med mig, så jag säger "Tuuuut!" till honom, och tycker han när enbart i vägen..
Tror jag är sändande analog?
Å noouu, skall vi basta! Ha det!
Var på konferens i Nürnberg med flera amerikaner närvarande. De var väldigt chockade och upprörda. Inte många gick på konferensen den dagen utan man glodde på cnn. Dagen därpå skulle jag flyga hem via Frankfurt. Snacka om kaos. Nära panikstämning.
Gretas, (Garbos) gör faktiskt bra pizzor, inte så stora utan mer åt vedugnshållet smakmässigt. Caponata på krönet, bällstavägen, är lite lurigt, ojämn kvalité. Oftast blir det Solsta nere i Sumpan om man är ute efter vanlig pizza.
Jag bodde i San Diego på den tiden och vaknade av att klockradion drog igång med nyhetsrapportering istället för det vanliga musikskvalet. Fattade först inte att det var på riktigt utan trodde det var nåt skämt och låg och väntade på poängen, men den kom aldrig så till slut steg jag upp och slog på TVn. Hade nog närmare 200 kanaler, och med några få undantag så visade de alla ungefär samma bilder.
Glodde på TVn nån timme och åkte sen in till kontoret. När vi sen skulle på lunch så var vårt vanliga lunchställe, en "food court" i ett närbeläget köpcenter, stängt.
Tragiskt att en OT tråd i form av Sthlm halvmarathon ska bli bortdribblad i den här tråden. När trådar som "koka potatis" "hur gammal är jobbdatorn" ligger kvar på första sidan.
Ur ett idrottarperspektiv blir Happy sämre för varje dag. Tyvärr!
Är inte Tiger ovanligt ful utan keps! Jag reagerade på det när jag fick se han utan kepa i tidningen idag. Inte konstigt att lilla svenska blonda pinglan seglar iväg. Come to meeee instead baby....
För det mest underbara med tiggrar är att tiggrar är underbart bra
Öronen gjorda av gummi och svansen är spiral
Vi hoppar, studsar. frustar, pustar didirelididirelida
Det mest kuliga med tiggrar är att det finns ingen mer än jag
Fiiiiiiiiiinns ingen mer än jag... GRRR
Jag har införskaffat en gammal mercedes för att ha till cykeltransport.
Någon som vet och kan visa hur i helvete man fäller ner ryggstöden på kombimodellen?
instruktionsboken gav noll, sitter ju nån form av låsanordning så måste vara nån form av spak eller dylikt någonstans! men varken jag eller flera andra har lyckats knäcka nöten.
MR hyde skrev:
-------------------------------------------------------
> Crossmax skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> >
> http://scrapetv.com/News/Classified/Images/chainsa
>
> > w.jpg
>
>
>
> ush leksaker , kunne du inte ha hittat en riktig
> motorsåg ist ..
>
> John: har för mig att det sitter en liten knopp
> ve nackstödet eller en spak i ryggen på setet
> ...
>
>
> //svein
jag hittar inget, ingenstans. fritz kanske har glömt fällfunktionen på min när han bratwursta ihop min klümpfahrer...
jag vet inte riktigt, har inte hittat nått direkt. några plastspakar i dørrbalken men de verkar vara till el på nånvænster, alldeles før små før handhavande så att sæga...
On the S124, there's a small button on the door jamb that locks the rear seats in place. You basically can't fold the rear seats down with the doors closed.
Upup skrev:
> On the S124, there's a small button on the door
> jamb that locks the rear seats in place. You
> basically can't fold the rear seats down with the
> doors closed.
>
>
> http://www.facebook.com/group.php?gid=30403084279
is that the black litte knob just right around the locking mechanism? looks a bit fragile?
captain8track skrev:
> Upup skrev:
> -----
> > On the S124, there's a small button on the door
> > jamb that locks the rear seats in place. You
> > basically can't fold the rear seats down with
> the
> > doors closed.
> >
> >
> >
>
>
> is that the black litte knob just right around the
> locking mechanism? looks a bit fragile?
No no that is the clit and its not om the car, lets get focus on the car now ;)
MR hyde skrev:
> captain8track skrev:
> -----
> > Upup skrev:
> >
>
> > -----
> > > On the S124, there's a small button on the
> door
> > > jamb that locks the rear seats in place. You
> > > basically can't fold the rear seats down with
> > the
> > > doors closed.
> > >
> > >
> > >
> >
> >
> >
> > is that the black litte knob just right around
> the
> > locking mechanism? looks a bit fragile?
>
> No no that is the clit and its not om the car,
> lets get focus on the car now ;)