Wikipedia är fullt av översittare och lögnare.
Wikipedia förmedlar ett despotiskt tänkande i sann hitler anda.
Moderatorer blockerar en utan att ens ha insyn i ämnet eller korrekt kunskapsnivå.
Wikipedia är fullt av lobbyister som rullar tillbaka ämnena till de tidspunkters om passar dem, och utövar sin moderator position till att blockera andvändare okontrollerat.
Wikipedia är den största lögnen i samhället idag, wikipedia är ett stort hot mot kunskapen och samhället, inte för att det agerar uppslagsverk utan för att de hävdar att det är fritt att redigera texterna.
Inte ens när en andvändare följer regler, skriver neutralt och hänvisar till oberoende källor accepteras det som skrivs.
Wikipedia styrs av ett gäng infantila översittare som har en snedvriden synvinkel.
ALLA SOM HÅLLER MED MIG RULLA TILLBAKA KÖTT OCH LÖPE TILL MINA LÄNKAR.
Titta på mina skrifter som blev blockerade på mindre än 10 minuter.
--------------------
-------------------
kött..
http://sv.wikipedia.org/w/index.php?title=Kött&oldid=13514151
Kannibalism
Ätandet av människokött finns på sina håll i världen. Konsumtion av människokött har en stark negativ effekt på nervsystemet, speciellt konsumtion av hjärnan resulterar i galnakosjukan även kallad kuru, en sjukdom som drabbat en stam på Nya Guinea som praktiserade rituell kannibalism. Kuru är en prionsjukdom som är mycket lik vCJD, den mänskliga formen av galna ko-sjukan.
Likätning
Konsumtion av lik, och kött går under benäminingen asätare.
löpe..
http://sv.wikipedia.org/w/index.php?title=Löpe&oldid=13514104
Detta vad vad som togs bort och sedan gjorde att jag blev blockerad
==Framställning==
-
Löpe som framställts från dödade djur kan ersättas helt med en rad olika ämnen, citron, vinäger,fil, yoghurt, lime
( Vid ystning av ost andvänds med fördel ohomogeniserad mjölk. Då mjölkens beståndsdelar har lättare att ysta ihop.)
------------------------------------------------
------------------------------------------------
Wikipedia är total lögn, den är livsfarlig att läsa eftersom den utger sig för att vara oberoende. Den är högst styrd av infantila moderatorer.
Wikipedia är det största hotet mot mänsklighetens frihet på nätet.
ALLA SOM HÅLLER MED MIG RULLA TILLBAKA KÖTT OCH LÖPE TILL MINA LÄNKAR.