Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Kanske inte förstått hela problematiken men jag skulle eventuellt kunna rekommendera en flytt till en plats där en flytväst skulle göra större nytta...Vilken skottsäker väst är bäst? Gärna en utan reflexer så at man inte syns.
Det var just skotsäker jag tänkte på. ?Sydvästen har väl en stor nackdel, den är mer skotsäker.
Annars finns det nog import av sådana prylar från forna Jugoslavien, har jag hört.Om det är för dyrt att köpa kanske du kan låna en från Västbanken?
Den ide'n kan du nog "spinna"vidare på.Jag skulle hellre ha en krocksäkerhetsväst. Hade varit mer motiverat som cyklist och oskyddad trafikant. :/
Har ett minne av ha sett sådana riktat mot moppefolket.Den ide'n kan du nog "spinna"vidare på.
Kanske kan bli lite som en hövding som blåser upp sig när man kraschar i gatan.
Lite som inom hästsport.Jag skulle hellre ha en krocksäkerhetsväst. Hade varit mer motiverat som cyklist och oskyddad trafikant. :/
Coolt.Snigel har ju sin Squeeze.
Den går ju att bygga ut så den täcker lite mer.
Plattor ingår inte.
Skulle satsa på en bra hjälm också, cykelhjälmar ger dåligt skydd mot splitter och kulor.
Visa bilaga 631431
Coolt.
Med en inbyggs blöja också.
Visa bilaga 631543
Jag har en ATEX-klassad väst, lite osäker på vad den klarar?
Kanske bättre om man får med sig verktyg på cykeln?Anfall är bästa försvar, jag rekommenderar GAU-8/Avenger...
Visa bilaga 631428
betyder det att den är antistatisk bara, och oantändlig?
(om man googlar!)
Säg till när ni hittat en bra som står emot 7.62 NATO och 308win så köper jag också en.
Säg till när ni hittat en bra som står emot 7.62 NATO och 308win så köper jag också en.
Japp. Sen i lördags.Hisingen runt har ju redan varit. Är detta en gammal tråd?