[OT] Spotify: gemensam playlist

Så nu har jag lagt till några guldkorn.. Uppdateringen sker av sig själv då eller, nån "spara för alla" funktion finns ju inte vad jag kan se.

Sister Hazel, Kent, Imperiet, Eminem, Bob Marley, Judas Priest, Accept mfl.

Senast redigerad av en moderator:
Ser att du la in cinderella, härlig grupp med mängder av bra låtar. Lägger in en gammal goding med Kingdome Come i samma genre.

Hopplöst trist att inte Bonfire finns med längre. De ju fanns representerade med 3-4 låtar i Spotifys barndom..

Ja de håller jag med om, Cinderella har många bra låtar... men ville bara lägga till en så jag fick besluta mig till gipsy road. Spotiy har faktiskt ett rätt stort utbud av deras låtar.

Kingdome come låten var ju helt ok också.

såg att någon har lagt till traste & superstararna och division of laura lee. jag tänker därför dela ut två e-kramar till dessa människor.

Senast redigerad av en moderator:
La till ett gäng, hela 10 låtar faktiskt, hoppas det uppskattas. Var ju en salig blandning redan och jag tror jag bidrog till det ytterligare =)

Tog till slut mitt förnuft till fånga och lade mig i den listan jag också. Återstår att se vad för slags musik som finns där att njuta av. Kastade som hastigast in lite låtar jag också, naturligtvis. Lite blandat jox jag hade på lut.

Bl.a. Motorhead med Hawkwind. Hade jaghaft en trainer hade nog det varit enda låten jag skulle spela medan jag mosade på. Ingen aning om bpm och sånt jox, men jag skulle i alla fall inte må dåligt av den basgången....

I övrigt lite CAKE, Eagles of Death Metal, Pearl Jam. Soundgarden, Eddie Vedder, Rainbow, Devendra Banhart... Plus några till tror jag...

Kan ju inte spamma listan, det första som händer.

Tillbaka
Topp