[OT] Sthlm Maraton

härko

Medlem
[OT] Sthlm Maraton
Ohoj cyklister, är det någon mer än jag som ska ut och springa på huvudstadens gator om en vecka?

Har inte orkat träna särskilt mycket alls under våren, och ännu mindre sen jag köpte mig en hoj. Förra året sprang jag på 4.29 och hade som mål att klå den tiden i år. Satsa inga pengar på att det kommer att hända. :-) eller kanske :'(
Förväntningarna har obönhörligen fått skruvas ned ju närmare starten jag kommit. Fast det ska bli intressant att se hur långt man kan komma på vilja.
Usch, jag känner redan hur ont det kommer att göra.

Nåväl, hur var det nu då, någon mer än jag som ska ut och härja?

-Härko

[OT] Sthlm Maraton
chrkes skrev:
-------------------------------------------------------
> Tungt med Marathon och Lida Loop samma helg...

Inte så svårt att välja dock.

Blir fjällmaraton i augusti istället, mycket skonsammare för benen

[OT] Sthlm Maraton
Sthlm marathon är helskoj. Grym stämning runt hela banan. Sprang -04. Tiden blev 04:20. Dog fullständigt på Södermälarstrand andra varvet. Där kan man snacka om "väggen". Kommer garanterat göra det nån gång igen. New York skulle vara grymt också.
Lycka till!
/J

[OT] Sthlm Maraton
Jag ska också springa på lördag, verkar bli ännu varmare än förra året. Snart vågar man inte titta in på SMHI:s hemsida för senaste prognosen, tycker bara det verkar bli varmare och varmare!

[OT] Sthlm Maraton
Jag ska cykla stockholm marathon som funktionär, lite uppvärmning inför lida=).
*vinka* ifall ni springer förbi en cylist på en heldämpad scott.
jag kommer ligga vid nån utav 1,2,3 dam eller 1a herr.

[OT] Sthlm Maraton
Tjohej,

jag skall försöka ta mig runt.
Har tränat en hel del jogging samt mtb i ängårdsbergen, gbg.
Önska mig lycka till, för jag kommer att behöva det...

[OT] Sthlm Maraton
budde: Är det första maran du ska springa? I så fall är mitt tips att gå ut lugnt, bättre att kunna öka andra halvan än att vara helt färdig då. Värmen kommer nog göra sitt på lördag så se till att dricka ordenligt vid kontrollerna. Lycka till!
/CE

Tillbaka
Topp