[OT] Stora SHL&SDHL-Tråden(2026/27), Färjestads marsch mot SM-Guld
Visst fan är det åka av, eller? ???Sätt inte vällingen i vrångstrupen i em, nu blir det åka av?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Visst fan är det åka av, eller? ???Sätt inte vällingen i vrångstrupen i em, nu blir det åka av?
Mmm...Japp, men oj vad skåningarna kommer åka däng i fyra raka matcher ?
Nu åks det som f..n, mest av skånskjävlar dock. Bli inte besviken.Visst fan är det åka av, eller? ???
Får be om ursäkt men det kan vara så att FBKs dåliga spel är mitt fel, @Manurhin2Jag hänger på och lägger mina paket på att FBK inte vinner guld.
8-27 i skott efter två perioder, det låter ju som de inte ens var nära?Nog blev det ”åka av” alltid ???
Nollade t.o.m. ???
Jag blir jätteledsenFår be om ursäkt men det kan vara så att FBKs dåliga spel är mitt fel, @Manurhin2
Nåja, än är det långt ifrån klart.Jag blir jätteledsen
Krävs nog minst att du bjuder på bärs som tröst?
Självklart, kompis! ?Jag blir jätteledsen
Krävs nog minst att du bjuder på bärs som tröst?
Vi har råd?Är det inte lika bra de sparar lite pengar och stänger av aggregaten där i Karlstad, det blir väl ändå ingen mer hemmamatch denna säsong…???
Men antal SM-guld kan ni räkna på fingrarna!Vi har råd?
Vi har väl ungefär samma spelarbudget som brunäs men betydligt mer resurser.
Spelar I högstaligan också?
Det räcker, vi behöver inte drömma om gamla tider.Men antal SM-guld kan ni räkna på fingrarna!
Nä, väldigt snart får ni börja drömma om nästa säsong ?Det räcker, vi behöver inte drömma om gamla tider.
Tycker ändå att ni bjöd på bra motstånd ??Tjena!
Säsongen är över för vår del, det suraste är nog att Ljungman lämnar oss för det där förbannade tjokkholmslaget som inte ens här hemma i tjokkholm.
Tycker ändå att ni bjöd på bra motstånd ??
Avståndet kanske inte är så stort mellan f d SHL-lagTjena!
Att ens ta sig till kvart ska vi vara ruskigt nöjda med. Att inte bli totalt utklassade av Brynäs ska vi också varit nöjda med, kunde ju lika gärna slutar 5-0 eller mer i varje match.
Så många SM-guld finns ju inte!
Nybro gjorde en bra säsong, helt klart. Trodde aldrig att man som nykomling skulle gå så långt, och tom pressa Brynäs i en kvartsfinal!Tjena!
Att ens ta sig till kvart ska vi vara ruskigt nöjda med. Att inte bli totalt utklassade av Brynäs ska vi också varit nöjda med, kunde ju lika gärna slutar 5-0 eller mer i varje match.
Pressa och pressa…Nybro gjorde en bra säsong, helt klart. Trodde aldrig att man som nykomling skulle gå så långt, och tom pressa Brynäs i en kvartsfinal!![]()
OK, fel ord kanske, men störa då?Pressa och pressa…
Varför blir ingen förvånad?Vilken helt perfekt hockeydag det var igår. Man blir glad när man öppnar morgontidningen och läser om ”FBK i brygga” ?
Såklart, dom brukar ju inte vinna så mkt mot riktigt motstånd?Vilken helt perfekt hockeydag det var igår. Man blir glad när man öppnar morgontidningen och läser om Brynäs seger ?
En del och en del…..De stora Favoriterna till guldet har en del att jobba med....Men än är det ju inte över.![]()
Ja, fast Djurgårn lär ju gå vidare oavsett resultat i kväll.En del och en del…..
Vi behöver jobba på att inte spela så nonchalant i egen zon och att inte släppa till i slutet av matchen.
Får se om vi gör som Brynäs och stänger ner kvarten ikväll.
Snacka om att öppna sitt hjärta?En del och en del…..
Vi behöver jobba på att inte spela så nonchalant i egen zon och att inte släppa till i slutet av matchen.
Får se om vi gör som Brynäs och stänger ner kvarten ikväll.
Djurgården kommer att gå upp till hockeyligan?Ja, fast Djurgårn lär ju gå vidare oavsett resultat i kväll.
Har de cola zero, eftersom jag är klen med alkohol och den ”lilla detaljen ” att DIF måste va i shl ??Kommer bli fantastiskt att sitta i Golden Star nästa säsong på FBK - DIF med @Taylor Swift & @simson och alla håller på FBK???
Jepp, jag tänker att du kör.....Har de cola zero, eftersom jag är klen med alkohol och den ”lilla detaljen ” att DIF måste va i shl ??
Ja det oxå men jag är väldigt återhållsam med alkohol, har aldrig blivit ”vuxen” (enligt farsan och brorsan) eftersom jag inte har lärt tycka om öl och vin ?Jepp, jag tänker att du kör.....
Smart, det är lättare att springa ifrån DIF-klacken i FBK-tröja nykter?Ja det oxå men jag är väldigt återhållsam med alkohol, har aldrig blivit ”vuxen” (enligt farsan och brorsan) eftersom jag inte har lärt tycka om öl och vin ?
Är det ok om jag har DIF-tröjan på mig medans jag ”håller på FBK”?Kommer bli fantastiskt att sitta i Golden Star nästa säsong på FBK - DIF med @Taylor Swift & @simson och alla håller på FBK???
Självklart, under FBK-tröjan förstås?Är det ok om jag har DIF-tröjan på mig medans jag ”håller på FBK”?