Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Bokhylla IKEA Expedit bortskänkes. Vit (ngt gulnad), 4x4 "kuber", lite sliten men väl fungerande. Demonterad. Finns för avhämtning snarast i Krokslätt, Göteborg. http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/80156281
Ett litet vitt träbord bortskänkes.
Har använts som soffbord men avskaffades när vi hittade bättre.
Man kan säkert ha det att lägga katten på eller något. Blombord? En smula patinerat och man kanske kan bemöda sig med att "luta av" eller slipa ned det? Min gamla mamma klassar det som "sött".
Någon som skall beställa från Wiggle? Jag fick ett mail från dem, så PMa så får du koden som behövs.
£5 är inte så mycket men iallafall..
"Make an order over £25 in the next 14 days and we'll give you £5 off it.
..
If you don't want to use this voucher yourself, you can always forward it
to a friend."
Bergsmannen skrev:
-------------------------------------------------------
> Ett par Shimano-skor skänkes. Bra skick, dom är
> för små till mig. Storlek 44, finns för
> avhämtninng i Borlänge.
På den tiden den bästa dämparen man kunde köpa sig. Den har suttit på en tävlingscykel som ska renoveras och få en annan gaffel.
Dämparen är inte funktionell i nuvarande skick - varför ser ni i bilden. Jag har demonterat den delvis. Den har stått oanvänd i många år och därför har elastomerna torkat ut, nya sådana behövs om man inte kör med någon DIY-lösning. I övrigt verkar den i bra skick, inga förslitningar invändigt som jag kan se. Jag känner dock att jag inte har varken så mycket tid eller stor lust att renovera den, särskilt omständigt känns det att jaga reservdelar.
Bortskänkes därför till någon som har bättre användning för den, mot betalning av frakten (100-150 kr). Skicka PM till mig. Svarar så snart jag kan, men det kan ev. dröja till nästa vecka.
Ingen som vill ha en digitalbox a'la boxer med fjärrkontroll och inbyggt tetris? Den slank med på coop för att den var så billig men är inte använd. Instruktionsbok finns.
Ett par Conti Twister protection vikbara skänkes.
De har legat bra länge men är inte körda så värst många mil.
Hämtas i Masthugget, Göteborg, eller Mölndal dagtid.
MadMag skrev:
-------------------------------------------------------
> hayes nine fram + bak broms. skänkes till nån
> som behöver dom bättre än jag gör. kassa
> belägg ingår :)
Ok ive got open mind
Jag har ingen användning för denna men vem vet kanske nån vill ha den någonstans där dom inte behöver vara rädd att den blir stulen eller nåt.
Gammal PowerBook G3, svarta modellen med halvgenomskinliga tangenter. Kasst batteri. Inga CD-skivor eller liknande medföljer. Hämtas i Bergshamra, skickas inte.
Manitou Skareb 80 mm. Har stått på min balkong ett par år. Går nog att få liv i om man orkar skruva isär den och ge den service och kärlek. Tror jag i alla fall :-). Hur som helst ska den bort. Går till soprummet om två veckor om ingen hämtar den (i Årsta i S-holm) innan dess....
PM:a om du vill ha den...
(Och som sagt, den måste skruvas ner. Montering på cykel i nuvarande skick = stor besvikelse)
Man kan skänka cykelsaker på K & S också. Men personligen tycker jag att det måste gå strålande att göra det i tråden också. Eller skapa en ny tråd. ;-)