[OT] Telenor TV streaming (bra/kass?)

jerkan

Aktiv medlem
I dessa besparingstider upptäckte vi att sambon kan få Telenors minsta TV streaming för 79 kr i månaden eftersom hon redan är mobilkund där.
Kommer att titta via Apple produkter, Iphone, padda, Apple TV. Sjukt bra pris, men betygen i Itunes är närmast katastrofala, 1,3 i snitt.

MEN är det bara gnäll? Någon här som verkligen provat?

Hade Telias streaminglösning tills Viaplay lämnade dem.

Min mor har IP-TV och streaming, bytte från Telia till Telenor pga. bostadsrättsföreningen dit hon flyttade hade gjort monopol-avtal med dem. Hon tyckte det blev mycket sämre, och kundservice var dålig.

Sen blev hon pålurad nåt dyrt paket med ett års bindningstid och de hade ingen förståelse för att hon ville häva det sen, så hon är fast med Telenor ett tag trots att hon flyttat igen sen dess. De försökte även lura på henne nån slags wifi-hårdvara för att koppla ihop routern med vardagsrummet, utan att nämna att det går att dra en vanlig TP-kabel istället.

Inte super-illa kanske men lite mög är det ändå.

Får väl helt enkelt testa, Har sökt som fan men ingen har skrivit något, kanske är så kass att folk ger upp och byter? :-)

Kör Telenor stream via en Apple-TV
Tycker det funkar helt ok med tanke på vad det kostar.
Köper man Äppeltv'n via Telenor får man visst med någon specialfjärr.
Tyvärr har dom ingen app för AndroidTV.
Nu kunde jag köra in den för telefoner via sideload men det funkar lite sisådär.

Kör Telenor stream via en Apple-TV
Tycker det funkar helt ok med tanke på vad det kostar.
Köper man Äppeltv'n via Telenor får man visst med någon specialfjärr.
Tyvärr har dom ingen app för AndroidTV.
Nu kunde jag köra in den för telefoner via sideload men det funkar lite sisådär.
Nån som var positiv iallafall. :-)
Har redan en Apple-TV.
Återkommer med recension när sambon fått tummen ur och beställt.

Tillbaka
Topp