Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
kinamedia.se
Det är ju inte riktigt sant. Ali-baba kan ju ju handla på en websida medans Temu och Carbon Bikeparts (heter nåt sånt) är jag bara appar som kan samla in mer data än en vanlig websida.<Insert valfri kinabutk på nätet> = Samma risk som på temu
Ja, nä, nån app skulle jag inte använda!Det är ju inte riktigt sant. Ali-baba kan ju ju handla på en websida medans Temu och Carbon Bikeparts (heter nåt sånt) är jag bara appar som kan samla in mer data än en vanlig websida.
diet: Jag hade fel, det går att handla direkt på Temus hemsidag på en dator. Men Temu-appen är ett måste för att handla på en telefon.
Stalle
Nja.<Insert valfri kinabutk på nätet> = Samma risk som på temu
Lite som att dela med sig av erfarenheter i ett rehabmöte.Undvik att ladda ner appen och uppge mail adress. Gör du det så blir lådan full med skit spam.
Köpte lite skit grejer, något av prylarna gick att använda. Samvetet är inte rent så här i efterhand.
Fast det är ju tyvärr inte så enkelt...Även om du inte handlar från Kina är ju väldigt mycket tillverkat där.Bojkotta Kina, diktatur och nedskitare. Jag undviker alla köp därifrån.
Men man kan ju försöka, tittar mycket mer på ursprungsland och väljer annat om den kommer från KinaFast det är ju tyvärr inte så enkelt...Även om du inte handlar från Kina är ju väldigt mycket tillverkat där.
Lärdom(?): Inhandla aldrig en översättningsapp från Temu.
Går alltså inte använda i skidtunnel i Torsby eller i slalombacken i Dubai, bra då vet vi!Jag tycker Temu är kul
Snöstövlar för utomhusbruk, det låter lite wild and crazy. Och julkampanjen Har redan börjat ?
Visa bilaga 676174