Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
+1 på Harris och Reid. Mest Harris.Henrik83 sa:Chris Harris & Rory Reid borde få mer tid framför kameran, dom känns "ärliga" på ett helt annat sätt än övriga som mest fjantar & spelar över. Nån som vet när Clarkson, Hammond & May's nya show kommer igång?
42Hz sa:Såg första första avsnittet men nya programledarna, undrar mest varför Chris ska skrika konstant?
Peach sa:Var ser ni de nya avsnitten av TopGear? Jag menar den säsong med den nya programledarna.
AX3L sa:Peach sa:Var ser ni de nya avsnitten av TopGear? Jag menar den säsong med den nya programledarna.
BBCs iPlayer och ett verktyg till webläsaren som heter Hola, ett smidigt proxyverktyg där du kan välja var i världen du ska "befinna dig" och kan följdaktigen lura BBC att du är i England. Det här är väl lite av en juridisk gråzon, men för eget bruk torde det vara lagligt nog för att skriva här.
Vernersson sa:AX3L sa:Peach sa:Var ser ni de nya avsnitten av TopGear? Jag menar den säsong med den nya programledarna.
BBCs iPlayer och ett verktyg till webläsaren som heter Hola, ett smidigt proxyverktyg där du kan välja var i världen du ska "befinna dig" och kan följdaktigen lura BBC att du är i England. Det här är väl lite av en juridisk gråzon, men för eget bruk torde det vara lagligt nog för att skriva här.
På tal om Hola!
http://adios-hola.org/
Läs, begrunda och gör ditt val.
Det finns betydligt bättre alternativ.
geologen sa:Jag tyckte ärligt talat att Hammond aldrig riktigt passade in. Mellan Clarkson och May fanns det kemi, ja, men Hammond kändes mest som en udda fågel i sällskapet.
Vernersson sa:The Grand Tour
Snart på Amazon Prime
tobo sa:Clarkson bekräftar: The Grand Tour blir tillgängligt i 200 länder http://www.mestmotor.se/automotorsp...the-grand-tour-blir-tillgangligt-i-200-lander
Grand premiere imorgon i UK, US, Tüskland och Japan.
Får hoppas att Sverige är ett av de länder som GT blir tillgängligt i från December.
Vernersson sa:The Grand Tour avsnitt 1....
EFFING brilliant! :-D
Som gamla Top Gear fast bättre.
Vernersson sa:The Grand Tour avsnitt 1....
LesGrossman sa:Top Gear kan de lägga ner nu
lleberg sa:Grand Tour episod 1, mycket sevärt! Nya top gear..
Lite lagom frustrerande som vanligt, och väldigt kul! :)
mikipedia_ sa:Vernersson sa:The Grand Tour avsnitt 1....
Vart vart och framför hur ser jag på detta??
jomper sa:Uruselt att den bästa (svenska!) bilen inte ens fick vara med. Hade varit extra kul. Och vad ful McLaren är.
jomper sa:Uruselt att den bästa (svenska!) bilen inte ens fick vara med. Hade varit extra kul. Och vad ful McLaren är.