OT: Tidslogg för datorn??

Lonewolf

Ny medlem
Dags att kolla med Happys data elit igen, jag behöver ett program som funkar som ett stoppur i datorn alltså jag vill kunna starta det när jag påbörjar ett jobb och stoppa när jag är klar och se hur mycket tid som gick, även bra om det går att pausa funktionen för tex kaffe/lunch rast, har behov av att hålla koll på arbetstiden framför datorn.

Finns det något sånt och isf var helst gratisprogram men även anant av intresse, det ska användas i en PC med Win XP.

Bosse

stoppur.gif
??

Haxx:

Jag testade med ett vanligt stoppur väldigt likt det på bilden men jag höll på att bli knäpp på det eviga TICK TACK TICK TACK TICK TACK TICK TACK TICK TACK TICK TACK TICK TACK tappade likson koncentrationen efter ett tag :-(

freddan:

Den där såg intressant ut ska utforska de närmare när jag är hemma igen, men ser lovande vid enb snabb titt iaf. Tänkte inte på att Google säkert kunde hjälpa mig utan förlitade mig på Happykunnande som hjälp mig så många gånger förut ;-)

Kommer ni på flera varianter så säg till!

Bosse

Om det gamla uret bullrar för mycket finns det numer oerhört futuristiska och fiffiga ur. Det senaste är på klockfronten vad jag förstått är elektroninska ur med LCD-display. Vet inte riktigt hur de funkar men tydligen finns inga kugghjul och fjädrar kvar. Bullernivån ska tydligen i stort sett vara noll. Här ett fint slankt exemplar..
rc1000-big.jpg

Efter tips från en av mina kollegor så finns tydligen specifika LCD-ur med just start- och stopp-funktioner. De hittar på så mycket nu för tiden..
3622.jpg

Tillbaka
Topp