[OT] tips på högtalare till datorn?

Dom bara larvar sig för att dom inte har något bättre för sig. Kolla efter högtalare på kjell och company, dom brukar vara billiga. Se till att köpa med 2.1 ljud (med baslåda).

Petegrin skrev:
-------------------------------------------------------
> du beteder
> dig ju som en 10 åring helt ärligt.

Jag är född -99.

jansson99 skrev:
-------------------------------------------------------
> Jag är född -99.

1899 eller 1999?

igomed att han har fru och barn så tror ja inte att de är något av dom. ja gissar ja på att han är född på typ 70 talet. eller innan... helt klart Inte 1999

Snart kommer det hot om 9x19mm parabellum och annat eftersom du missade ett litet [OT], men Creative Gigaworkss T20 Series II (http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=349839) kör jag med till datorn. De är inte lika bra som de B&W jag har till hemmabion, men är en aning billigare och låter helt ok för sitt pris :)

Med tanke på hur trådarna här tenderar att spåra ur vare sig de är OT eller inte från början tycker jag ni är fånigt hårda mot Petegrin.

Om du har plats, så tycker jag som någon har skrivit innan: Få tag på en gammal förstärkare eller stereostapel och ett par högtalare. Man kan hitta det på blocket eller en loppmarknad för någon hundring. Köp något med ett känt märke, typ Pioneer, Technics, Sony, NAD osv, så kommer det garanterat låta både mycket bättre och högre än alla datorhögtalare upp till ett par tusen.

Tillbaka
Topp